AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Er det sant at dersom den første jenta gutten har sex med, at han lettere får følelser for denne jenta? Hvordan var det med dere og deres første? Ble det noe mer seriøst senere? Anonymous poster hash: 647f7...398 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Neh. Pulte for å pule 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Det spørs vel litt på situasjonen? Tror ikke hvis begge er fulle.....min erfaring hvis begge kjenner hverandre fra før av, og det plutselig skjer. Så hadde jeg selv slitt med å ikke få følelser etter en slik situasjonen, min første var med ei eks. Ble ikke mindre knytta til henne da for så si det sånn Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Den første hun har sex med? Tvilsomt. Den første kjærligheten derimot..? Tja. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Alle er vel litt mer naive første gang, så man skal ikke se bort fra at det kan få et forhold til å vare lengre, men man vil nok ikke se tilbake på det som mer en det var når det er over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Den første hun har sex med? Tvilsomt. Den første kjærligheten derimot..? Tja. Den første HAN har sex med Anonymous poster hash: 647f7...398 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Den første hun har sex med? Tvilsomt. Den første kjærligheten derimot..? Tja.Den første HAN har sex med Anonymous poster hash: 647f7...398 Jaja, same shit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ja, sjansen er større for at han utvikler følelser for den første jenta han har sex med enn en tilfeldig utvalgt jente på jorden. Sjansen er også ekstremt liten for at hun han har sex med første gang, er den siste han har sex med. Så liten at hun burde være vis og ikke engasjere seg med han. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Var dritings første gang, husker ikke mye. Men husker at jeg helst ikke ville, men ble litt "pushet". Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Er det sant at dersom den første jenta gutten har sex med, at han lettere får følelser for denne jenta? Hvordan var det med dere og deres første? Ble det noe mer seriøst senere? Anonymous poster hash: 647f7...398 Første gang sex? Nei. Alt er jo relativt, men når du bare puler hora i klassen i all hemmelighet på fjortisfylla bare for å ikke være jomfru så er det jo ikke akkurat knyttet noen sterke følelser til det. Første kjærlighet? Ja. Helt jævlig. Alle andre har vært kjempe lett å glemme/bli ferdig med, selv om du ble like glad i dem også. Første kjærlighet er sterke greier. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg var 18, hun var 32 og var sykepleieren min (kinky, yep). Var følelser der også, men mest "pule for å pule" som noen skrev over. Hun initierte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Ja, sjansen er større for at han utvikler følelser for den første jenta han har sex med enn en tilfeldig utvalgt jente på jorden. Sjansen er også ekstremt liten for at hun han har sex med første gang, er den siste han har sex med. Så liten at hun burde være vis og ikke engasjere seg med han. Mener du det? Snakker du av egen erfaring? Jeg har nemlig lyst til å ta jomfrudommen hans, og jeg liker han godt. Anonymous poster hash: 647f7...398 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå