Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun som er hans første...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs vel litt på situasjonen? Tror ikke hvis begge er fulle.....min erfaring hvis begge kjenner hverandre fra før av, og det plutselig skjer. Så hadde jeg selv slitt med å ikke få følelser etter en slik situasjonen, min første var med ei eks. Ble ikke mindre knytta til henne da for så si det sånn :)

Lenke til kommentar

Ja, sjansen er større for at han utvikler følelser for den første jenta han har sex med enn en tilfeldig utvalgt jente på jorden. Sjansen er også ekstremt liten for at hun han har sex med første gang, er den siste han har sex med. Så liten at hun burde være vis og ikke engasjere seg med han.

Lenke til kommentar

Er det sant at dersom den første jenta gutten har sex med, at han lettere får følelser for denne jenta? Hvordan var det med dere og deres første? Ble det noe mer seriøst senere?

Anonymous poster hash: 647f7...398

Første gang sex? Nei. Alt er jo relativt, men når du bare puler hora i klassen i all hemmelighet på fjortisfylla bare for å ikke være jomfru så er det jo ikke akkurat knyttet noen sterke følelser til det.

Første kjærlighet? Ja. Helt jævlig. Alle andre har vært kjempe lett å glemme/bli ferdig med, selv om du ble like glad i dem også. Første kjærlighet er sterke greier.

Lenke til kommentar

Ja, sjansen er større for at han utvikler følelser for den første jenta han har sex med enn en tilfeldig utvalgt jente på jorden. Sjansen er også ekstremt liten for at hun han har sex med første gang, er den siste han har sex med. Så liten at hun burde være vis og ikke engasjere seg med han.

Mener du det? Snakker du av egen erfaring? Jeg har nemlig lyst til å ta jomfrudommen hans, og jeg liker han godt.

Anonymous poster hash: 647f7...398

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...