AvidGamer Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Jeg har hjemmegym, men ønsker ekstra utstyr. Som f.eks Latpulldown bar, V håndtak til roing, triceps pushdown bar. osv Noen som vet om en webside i norge/EU som selger? XXL osv selger ikke slikt ser det ut som. Endret 18. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Eg plar søke etter vanleg treningsutsyr på Google. Ikkje nødvendigvis etter det eg er ute etter, men berre for å finne butikkar som leverer treningsutstyr. Det er ikkje alt utstyret det er like godt å vite namnet på. Eit søk på "kjøpe hantler" fekk opp: http://www.aktivshop.no/ http://www.gym2000shop.no/ Endret 13. juli 2014 av Zeph Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Takk for forslaget. Dessverre har ikke de alt jeg var på jakt etter. Fant slikt skulder polstring ivertfall. Endret 13. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Ingen andre med tips på andre websider? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Den "puta" til knebøyen, håper ikke du skal bruke den til knebøy, men til glute-bridge ol?? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Den "puta" til knebøyen, håper ikke du skal bruke den til knebøy, men til glute-bridge ol?? Når jeg skal ta lunges osv. Hvordan det? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Bra, tyngdepunktet kommer opp og ut og det er ustabilt og omtrent det værste man kan gjøre med en knebøy. Lunges er helt knall med 2 manualer og en benk da. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 xxl Nei, det har de ikke, dessuten opplyste jeg dette i emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå