Gå til innhold

problem på mohaa! vær så snill og hjelp!

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

argh, kommer til en by ( der du begynner )

du får beskjed om at det er tonnevis med snikskyttere inne i byen som du bør passe deg for osv.

det skal være et bazooka team en plass inne i byen som du må finne for å kunne gå videre til neste objekt.

etter å ha spilt brettet i en time med å liste meg fram og snipe hver eneste person så finner jeg endelig det jeg tror er bazooka teamet...

2 døde allierte med en bazooka liggende ved siden av seg. joda, får ikke opp mission failed eller noe som helst, de bare ligger der, når jeg går til en port som jeg må passere får jeg beskjed om at først må jeg finne bazooka teamet. FORBANNA!

hva skal jeg gjøre på brettet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hem..har spilt det brettet..når jeg spilte det så fant jeg dem også døde, tror jeg plukket med meg bazookan..forsatte videre, bazokan skal du bruke til å ta en nazi tanks av dage, rett etter at du har funnet tank crewet du trenger for å ta å stjele en tysk tiger tank senere spillet.

Håper det hjalp!

[ Denne Melding var redigert av: Lord_Linus på 2002-02-19 23:33 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det er bare å skyndte seg bak de stål dingsene og dukke! så en lite stykke foran deg er en medic, han healer deg, så er det bare å springe fram og tilbake mellom stål barrikadene til du kommer frem til slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...