Sithcato Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 21 days of pollution Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 wow et skarp og dypt motiv. får meg til å tenke på dyreliv som går tapt pga menneskers forsøpling. Her er dyret byttet ut med mennesket, så jeg håper budskapet blir motatt Jeg likte fremstillingen din veldig godt. PÅ alle måter Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ja du tar bilder som er sterke og der det ligger mye tanker og jobb bak. Dette er flott synes jeg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 wow et skarp og dypt motiv. får meg til å tenke på dyreliv som går tapt pga menneskers forsøpling. Her er dyret byttet ut med mennesket, så jeg håper budskapet blir motatt Jeg likte fremstillingen din veldig godt. PÅ alle måter Tusen takk! Ja du tar bilder som er sterke og der det ligger mye tanker og jobb bak. Dette er flott synes jeg! Hilsen Tove Takk for det Tove! :-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 DAGENS BILDE: Her viser Cato at han har stålkontroll på både det fototekniske, men også - kanskje viktigst - fortellingen. Parallellen til sjøfugl skadet av oljeutslipp og plastsøppel som ikke brytes ned er helt tydelig, men samtidig svært effektiv. Det blir en ubehagelig påminner om konsekvensene av vår framferd i naturen. 1 Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 DAGENS BILDE: Her viser Cato at han har stålkontroll på både det fototekniske, men også - kanskje viktigst - fortellingen. Parallellen til sjøfugl skadet av oljeutslipp og plastsøppel som ikke brytes ned er helt tydelig, men samtidig svært effektiv. Det blir en ubehagelig påminner om konsekvensene av vår framferd i naturen. Tusen takk for det Kjersti! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Må si meg enig med juryen her,meget bra løst både teknisk og fortellermessig. Velfortjent Dagens bilde. Arvid. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Gratulerer med velfortjent NM gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg