Øystein.F. Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Gamle Sega-klassikarar vil ikkje dukke opp på Wii U med det første.Sega droppar Virtual Console Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Går bra for meg iallefall. Sega har ingenting jeg føler for å spille igjen. Jeg er derimot veldig positiv til flere titler fra Nintendo 64, og eventuelt Gamecube om det lar seg gjøre. 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Går bra for meg iallefall. Sega har ingenting jeg føler for å spille igjen. Jeg er derimot veldig positiv til flere titler fra Nintendo 64, og eventuelt Gamecube om det lar seg gjøre. Med adapter til Gamecube-kontroller på vei, så skal ikke du se bort ifra det! 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Vil man spille de gode gamle le klassikeren igjen, fyrer man opp sagaen foran bilderørs tv'n. Ingen "emulering" vil noen gang komme i nærheten av denne følelsen. Selv om det er mere praktisk:P Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Savner offisielle emulatorer til f.eks Android der man kan spille N64 spill, og Gameboy-spill. (vet det finnes fra før men en offisiell hadde vært enda bedre) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Emulere har jeg bedre plattformer til uansett. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Spørsmålet er vel om noen noensinne har spilt VC-spill med Wiimoten. Det er kanskje bruksområdet den er minst egnet til. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Kanskje synd for noen, men ettersom jeg aldri har vært spes Segamann så det går helt bra. Har kjøpt en del av klassikerene (fra SEGA) på Wii og spiller de aldri. VC er kult, men syns de kan fokusere mer på de seneste konsollene. Masse bra til GC jeg gjerne kjøper igjen og i hvert fall hvis de lager type HD utgaver som Windwaker. RE Remake Paper Mario 2 Metroid Prime Super Mario Sunshine Bomberman Generation Mario Party 4 SW Rouge Leader Luigi's Mansion Alle disse er meget velkomne på VC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå