AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Hei. Har trappet ned på Cipralex over en periode på 6mnd å begynt å kjenne bivirkninger av dette. Kjennes ut som jeg får småe strømstøt i hodet å jeg er svimmel stortsett hele dagen. Noen som har opplvevd det samme å vet hvor lenge disse bivirkningene vil vare? Anonymous poster hash: c239a...f80 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Ta kontakt med legen din. 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Hører noen får færre plager ved å gå over til Fontex først. Mange har delt sine erfaringer med å trappe ned på Cipralex. Endret 13. juli 2014 av Horten Market Lenke til kommentar
U94A Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Trappet selv ned på cipralex uten og merke noen bivirkninger, men senere da jeg trappet ned på og slutta med zoloft fikk jeg som du sier små strømstøt i hodet hele tiden...dette varte i litt over 1 måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå