eivindbirkeland Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Er det mulig å fjerne pop-up'en som forteller at der er kommet ny versjon av Windows Messenger? En kamerat av meg har versjon 4.0 (den som følger med XP), og ønsker ikke å oppgradere denne. Da er det sinnsykt irriterende å bli fortalt om en ny versjon hver uke. Mvh. Eivind. Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Vet ikke om det er mulig å hindre pop-up'en.... Men hvorfor i alle dage skulle kameraten din ikke oppdatere messenger??? Det er jo det samme som å ønske virus velkommen !!! (coolnow) Det er jo ikke uten grunn at MS slipper ut oppdateringer.... Så mitt hete tips: "overtal" kaneraten din til å oppdatere....... Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 btw....fant registernøkkelen....for de som ikke er intr i å få oppdateringer........ Bla frem til [HKEY_LOCAL_MACHINESoftwarePoliciesMicrosoft MessengerClient]. Hvis ikke nøkkelen er der må du opprette "mappene". Opprett en type-verdi (DWORD) med verdien "1" (1 for å aktivere, 0 for å deaktivere) PS! Dette har jeg ikke prøvd selv....ser ikke vitsen for hjemmebrukeren heller. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 en grunn til ikke å oppdatere er reklamen som kommer i de nye versjonene. Jeg har 4.6 uten reklame. De senere versjonene har reklame nederst i vinduet. Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Reklame? Hmmmm..... Prøv denne da: Samme nøkkel som forrige, men ny DWORD som skal hete PreventConsumerVersion og ha verdi 1 Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 00:10, unique skrev:btw....fant registernøkkelen....for de som ikke er intr i å få oppdateringer........Bla frem til [HKEY_LOCAL_MACHINESoftwarePoliciesMicrosoftMessengerClient]. Hvis ikke nøkkelen er der må du opprette "mappene".Opprett en type-verdi (DWORD) med verdien "1" (1 for å aktivere, 0 for å deaktivere)PS! Dette har jeg ikke prøvd selv....ser ikke vitsen for hjemmebrukeren heller. Kanon! Jeg skal få min kamerat til å teste det i løpet av dagen. Når det gjelder det du sa om å oppgradere, har jeg også forsøkt å "overtale" ham, men ver. 4 har en funksjon som er tatt vekk (endret) i de nyere ver., og derfor vil han beholde den han har. Mvh. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-02-20 08:51 ] Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 00:10, unique skrev:Opprett en type-verdi (DWORD) med verdien "1" (1 for å aktivere, 0 for å deaktivere) Forresten; i den andre (for reklamen) skriver du Quote: Samme nøkkel som forrige, men ny DWORD som skal hete PreventConsumerVersion og ha verdi 1 skal ikke denne også ha et navn? Eller spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
sof Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 eller dere kan laste ned WinJab som funker for ICQ, IRC og MSN samtidig... http://www.jabber.org Lenke til kommentar
unique Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ok...trenger visst screenshots..... http://home.c2i.net/unicorn/messenger.jpg PS: Om det ikke funker, prøv å legg de samme verdiene på samme plass.....bare bytt fra HKEY_LOCAL_MACHINE til HKEY_CURRENT_USER. Ja....jeg vet det er litt slit å få det til, mye mulig at messenger evnt må avinstalleres og legges inn på nytt for å få dette til å fungere, det funker hvertfall hos meg.....og jeg har siste versjon.. Lykke til uansett......gjør alt for å slippe reklame Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 16:47, unique skrev:PS: Om det ikke funker, prøv å legg de samme verdiene på samme plass.....bare bytt fra HKEY_LOCAL_MACHINE til HKEY_CURRENT_USER. Spørsmål: Er det 9x eller NT-basert du har? Min 2000-maskin har ikke en "Messenger-mappe" under PoliciesMicrosoft (hverken i LOCAL_MACHINE eller CURRENT_USER), og det har heller ikke kameratens XP... [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-02-20 22:17 ] Lenke til kommentar
unique Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 00:10, unique skrev:Bla frem til [HKEY_LOCAL_MACHINESoftwarePoliciesMicrosoftMessengerClient]. Hvis ikke nøkkelen er der må du opprette "mappene". btw....kjører w2k :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå