TheyStoleMyName Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 WebRep currentVote noRating noWeight Heisann! Jeg skal kjøpe min første "racing-moped" og lurer på meninger rundt denne sykkelen her: Aprilia Rs 50, 2007 modell som har kjørt 14.000 KM (Er det mye?, bør jeg kjøpe?) Får denne for cirka 11.000 kr. Og hva annet bør jeg se på før jeg kjøper? (Har ingen peiling om moped osv) Er det et annet merke som er bedre enn denne, som jeg bør ta en titt på? Tusen takk for alle svar! :-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Prisen virker helt grei, se hvor mye tilsvarende sykler ligger på. 14 000 er ikke langt med godt vedlikehold og at den ikke har blitt herjet med. Se på Derbi GPR og Yamaha TZR, gode sykler begge to, men noe dyrere. Rijeu RS2 er også noe du bør titte på. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk for svar. Skal se mer på disse imorn. Hvilken er det som har best hastighet? Ønsker ikke noe som går like treigt som en vanlig moped. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tusen takk for svar. Skal se mer på disse imorn. Hvilken er det som har best hastighet? Ønsker ikke noe som går like treigt som en vanlig moped. de er like trege og triste allesammen. Skulle ikke vært lov å selge slikt. Glem hele moppegreia og kjøp lettsykkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Alle orginale mopeder går like dass. Hva du kjøper spiller egentlig ingen rolle, du får mye trim til de uansett. Hvis du er flink til å skru kan du kjøpe en moped som allerede er trimmet. Med hard trim øker sjansen for skjærings, derfor kan det være greit med litt erfaring. At moped er bortkastet i forhold til lett-mc blir opp til hver enkelt. Det er ikke alle som har økonomi til lett-mc eller som ønsker å prioritere på den måten. Med en uplombert moped kommer man fort opp i 70km/t, noe som er nok til å komme seg rundt og som ikke tiltrekker mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå