Roar Kneppen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Absolutt en flott gammal traver dette, ja. Skikkelig velholdt ser den ut til å være også. Fotojobben i godt lys med ditto skarphet som henter ut farger og detaljer er det ingenting å si på. Jeg gjorde et forsøk med en speilvending - en Flip Horizontal som det heter i min engelskspråklige ps. Da får man inntrykk av at den er på vei skrått fra venstre mot høyre og jeg synes bildet da føles mer riktig i og med at vi leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser bøker og aviser. Samtidig vil blikket da søke mer innover i bildet slik at bakgrunnen blir mer med i blikket. Roar 1 Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Absolutt en flott gammal traver dette, ja. Skikkelig velholdt ser den ut til å være også. Fotojobben i godt lys med ditto skarphet som henter ut farger og detaljer er det ingenting å si på. Jeg gjorde et forsøk med en speilvending - en Flip Horizontal som det heter i min engelskspråklige ps. Da får man inntrykk av at den er på vei skrått fra venstre mot høyre og jeg synes bildet da føles mer riktig i og med at vi leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser bøker og aviser. Samtidig vil blikket da søke mer innover i bildet slik at bakgrunnen blir mer med i blikket. Roar Ja, det ble mye bedre med en speilvending Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg