AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Siden 26 november 2013 har livet mitt gått i en lang nedoverbakke. Jeg fikk sparken der hvor jeg jobba den dagen. Etter det drev jeg dank til 7 mars 2014 da jeg begynte på nav-kurs. Nav kurset hjalp meg veldig, men jeg hadde bare kontrakt fram til 30 juni. Et par dager senere ble jeg tatt for hasjrøyking, og jeg har ikke penger til å betale. Jeg hadde planer om forsvaret til høsten, nå har jeg ingenting. Jeg kom ikke inn på studier og jeg må i fengsel 6 dager fordi jeg ikke har penger til å betale boten. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har teknisk sett drivi dank siden jeg sluttet på videregående for over 1 år siden. Jeg savner de tidene veldig. Anonymous poster hash: 3c744...7d3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvilken hjelp tenkte du på? Enten må du skjerpe deg og finne jobb / utdanning. eller så kan du gi opp og synes synd på deg selv. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Har levd i en boble over lang tid, men de siste dagene har jeg innsett at jeg ikke har det bra. Drømmen var forsvaret. Anonymous poster hash: 3c744...7d3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Har levd i en boble over lang tid, men de siste dagene har jeg innsett at jeg ikke har det bra. Drømmen var forsvaret. Anonymous poster hash: 3c744...7d3 Dumme valg får dumme konsekvenser. Nå som den drømmen er borte må du rett og slett finne en ny. Har selv vært i forsvaret, er ikke så fantastisk, du klarer nok finne bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå