Netj Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei! Jeg vil gå til plukke jordbære i morgen, men forstår ikke telefone svar hvis det er åpen eller stengt eller bare selgs på veien. Kan du hjelpe meg med ringe 66782471 ? Tusen Takk! Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 hvilket? `? Kan du hjeple meg ved ringe 66782471 og forteller meg hva er auto svar i telefone? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Kan noen hjelpe meg med ringe 66782471 og forteller meg hvis det er fremdels jordbær i morgen ? Tusen takk! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ah, tror jeg skjønner. Nummeret over er til en som tilbyr selvplukk av jordbær og Netj ønsker å vite om de fremdeles har jordbær til overs. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Ah, tror jeg skjønner. Nummeret over er til en som tilbyr selvplukk av jordbær og Netj ønsker å vite om de fremdeles har jordbær til overs. Ja Ja Ja Jeg ringer og jeg tror det er ikke mer til plukks men det er litt skal slags på veien fra klokka 12. Er det riktig? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Det er auto telefone svar, og jeg lurer på hvis det er bra til å dra der i morgen, så jeg setter stor pris hvis dere kan hjelpe til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå