Moonchild Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hail overklokkere!! Noen her som har 156 watts peltier? Jeg har vurdert å kjøpe det, men har noen spørsmål.. 1: Hva slags strøm ting bruker dere? kobla dere den til psuen eller til en egen psu? 2: Kondens bekjempelse, hvilke silicon brukte dere til det og hva brukte dere til socket pinne hullene?? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 22:49, Moonchild skrev:Hail overklokkere!!Noen her som har 156 watts peltier?Jeg har vurdert å kjøpe det, men har noen spørsmål..1: Hva slags strøm ting bruker dere? kobla dere den til psuen eller til en egen psu?2: Kondens bekjempelse, hvilke silicon brukte dere til det og hva brukte dere til socket pinne hullene?? 1. Har du ei 400w strømforsyning eller over vil jeg anta at det holder, men det greieste synes jeg er å legge inn en ekstra en som du kjører TEC og eventuelt vifter på. 2.Du kan bruke hvilken som helst silikon, bare den ikke er strømledende og ikke oppløser seg ved lave/høye temperaturer. Til socket kan du f.eks bruke vaselin og smøre godt ned i hullene. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Kan man bare kline sillikonen rundt? Kanskje jeg også skulle sette på peltièr en dag.. :wink: Lenke til kommentar
Blue-Ice Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Er mann nøt til å ha silikon på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå