Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Noen som har jobbet tett opp mot Utøya og det som skjedde rundt? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor spør du om dette egentlig? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor spør du om dette egentlig? Fordi hun vil snakke med noen som har vært i nærheten av hennes livs kjærlighet. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Opptatt av tema. Burde vel være nok av informasjon å lese om rundt den saken. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Opptatt av tema. Burde vel være nok av informasjon å lese om rundt den saken. Trenger nytt lesestoff. Det er så lite i nyhetene, og i aviser er det ikke noe, ihvertfall ikke for meg som ikke leser aviser. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Opptatt av tema.Burde vel være nok av informasjon å lese om rundt den saken. Trenger nytt lesestoff. Det er så lite i nyhetene, og i aviser er det ikke noe, ihvertfall ikke for meg som ikke leser aviser. Snakk med en psykolog, garanterer deg at de er villige til å snakke med deg. 2 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Opptatt av tema. Burde vel være nok av informasjon å lese om rundt den saken. Trenger nytt lesestoff. Det er så lite i nyhetene, og i aviser er det ikke noe, ihvertfall ikke for meg som ikke leser aviser. Snakk med en psykolog, garanterer deg at de er villige til å snakke med deg. Og jeg vil ikke snakke med de. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Er han ikke søt da?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg tror de fleste ikke ser på Breivik på samme måte som det du gjør. Men nå er det jo slik at det er mulig å besøke folk i fengsel, så hvorfor ikke besøke han? I det minste gjøre et forsøk på det, så får du jo også mulighet til å fortelle om dine følelser ovenfor denne mannen. Kanskje han setter pris på det? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg tror de fleste ikke ser på Breivik på samme måte som det du gjør. Men nå er det jo slik at det er mulig å besøke folk i fengsel, så hvorfor ikke besøke han? I det minste gjøre et forsøk på det, så får du jo også mulighet til å fortelle om dine følelser ovenfor denne mannen. Kanskje han setter pris på det? Om noen kan leie meg i hånden inn porten til Ila landsfengsel. Når jeg er innenfor, klarer jeg meg og tar på meg de tankene jeg har her inne og på Kvinneguiden, en slags annen verden og klarer å si hva jeg vil si. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Du starter en tråd omkring noen som har vært nær utøyasaken fordi du vil brette ut om at du er forelsket i ABB? Har du noen ide om hva som passer seg og hva som ikke passer deg? Hvorfor i alle dager vil du legge ut om dette for noen som sikkert har slitt mye om de har vært nær saken. Mangler du totalt empati? For en kvalmende tråd. 3 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Du starter en tråd omkring noen som har vært nær utøyasaken fordi du vil brette ut om at du er forelsket i ABB? Har du noen ide om hva som passer seg og hva som ikke passer deg? Hvorfor i alle dager vil du legge ut om dette for noen som sikkert har slitt mye om de har vært nær saken. Mangler du totalt empati? For en kvalmende tråd. Ingen passer på meg, så derfor jeg skriver om mye. Haha Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Du starter en tråd omkring noen som har vært nær utøyasaken fordi du vil brette ut om at du er forelsket i ABB? Har du noen ide om hva som passer seg og hva som ikke passer deg? Hvorfor i alle dager vil du legge ut om dette for noen som sikkert har slitt mye om de har vært nær saken. Mangler du totalt empati? For en kvalmende tråd. Ingen passer på meg, så derfor jeg skriver om mye. Haha Greit, du er egoistisk og mangler empati. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Du skjønner at du er syk og har en parafili, ikke sant? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Du starter en tråd omkring noen som har vært nær utøyasaken fordi du vil brette ut om at du er forelsket i ABB? Har du noen ide om hva som passer seg og hva som ikke passer deg? Hvorfor i alle dager vil du legge ut om dette for noen som sikkert har slitt mye om de har vært nær saken. Mangler du totalt empati? For en kvalmende tråd. Ingen passer på meg, så derfor jeg skriver om mye. Haha Greit, du er egoistisk og mangler empati. Og hvis du hadde gitt meg det, så hadde jeg ikke vært besatt av han? Du skjønner at du er syk og har en parafili, ikke sant? Samme hva det er, det et spennende.. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Det er visst ikke lov å skrive om tema Utøya/Breivik under samme navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Vel, nå har du jo den fordelen at du lever i Norge, og i Norge har man ytringsfrihet. Når det er sagt så er jo enkelte emner mer tabu belagt enn andre. Jeg vil råde deg til enten å oppsøke en person innenfor psykisk helse, eller å få besøkt Breivik og se om det gjør ting enklere eller vanskeligere for deg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Moderatormelding Tråden stenges fordi den utvikler seg i samme retning som den forrige. Kommentering av moderering kan tas på PM, eller i Tilbakemeldinger til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg