Bisarre Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Driver å leker litt med Photoshop for tiden, men så kom jeg til å tenke på noe... Hvordan vet jeg at det som vises på skjermen min er riktig, med tanke på farger og kontrast. For alt jeg vet, så kan det være helt galt. Men når det ser bra ut på min, men kanskje helt rævva på utskrift eller en annen maskin, hvordan får jeg justert det riktig. Er det en funksjon et sted som lar meg justere dette best mulig? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 EIZO skjermer har eget dataprogram som finjusterer skjermen. Dette gjøres via egen USB tilkobling. Hvordan dette gjøres med andre fabrikater er jeg ikke sikker på. Det er jo rart dersom de ikke har noe slik. Søk på nettet og se om du finner noe lignende for din skjermfabrikat. Lykke til Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen flere som har ideer...? Det kan da ikke bare være jeg som tenker på slikt... :-? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Prøver igjen jeg... Noen som har en ide? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 det stemmer det, det som ser bra ut på skjermen din vil se ræva ut på mange andre sine skjermer, det er ingenting du kan gjøre med det. justere "riktig" - det hjelper ikke når du er den eneste i verden med riktig justert skjerm, det vil fortsatt se ræv ut på andre sine skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå