handbook Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut.. Noen spørsmål though; 1.) Kan man lagre annet enn musikk på den? 2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen. 3.) Hvordan funker det å jogge med den? Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut.. Noen spørsmål though; 1.) Kan man lagre annet enn musikk på den? 2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen. 3.) Hvordan funker det å jogge med den? Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk! 1. Ja 2. Har aldri sett at man trenger admin-rettighet for å sette i en USB-enhet. Det må i så fall være svært strupede rettigheter. 3. Det fungerer greit nok, men harddisk-baserte spillere bør ikke ristes for mye, det er strengt tatt mekanikk. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut.. Noen spørsmål though; 1.) Kan man lagre annet enn musikk på den? 2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen. 3.) Hvordan funker det å jogge med den? Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk! 1. ja 2. veit ikkje men siden den ikkje trenger driver elle noe sånt så kan det jo henne det går, veit att ein kamerat bruker usb plug (128MB) på skulen hans 3. ja Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Har nå gjort et par endringer i testen. Var en del oppdateringer som ble forandret i korrektur-prosessen som ikke hadde blitt lagret :-? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Selv har jeg en ipod... men tror jeg hadde kjøpt en Nomad Zen i dag... syntes iPoden ser litt finere ut... men selv lyden på min gamle Nomad 2 var klart bedre enn den er på ipoden... så jeg anntar at Nomad Zen ikke er dårligere enn Nomad 2... Syntes Zen ser fin ut også... men stort sett er jeg vel fornøyd... men denne iriver greia er og blir "fryktelig stygg" ... hadde vært redd for og høre på den på bussen i tilfelle noen skulle se meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Min Ipod er på vei... Angrer fortsatt ikke.... Ipoden har 10x mer stil =) Agree.. Min er også i posten nå.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Eneste som burde vært gjort litt annerledes er bildet med sammenligning av størrelse. Den burde vært avbildet sammen med Zen NX og Ipod. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Eneste som burde vært gjort litt annerledes er bildet med sammenligning av størrelse. Den burde vært avbildet sammen med Zen NX og Ipod. Ja! Hvorfor har ikke hardware.no testet iPod enda? *vente på svar fra admins* -ahpadt Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 iPod er vel testet av Barbara for en stund tilbake. En ny iPod test er nok uansett ikke så langt unna. Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvilket program ble brukt i testen for å måle overførings hastigheten ? Der du kan se hastigheten i det vanlige windows overførings vinduet ?? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Finner den ikke i prisguiden, har man sluttet å selge den eller ? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Finner den ikke i prisguiden, har man sluttet å selge den eller ? Ja. Den er utgått. Du må nok opp til 20GB-varianten. Lenke til kommentar
noccy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Synes det er rart at Rio Carbon ikke er tatt med i testen........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå