SaKT Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) . Endret 21. juli 2014 av SaKT Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Når jeg opprettet et ENK, så ble jeg nedringt av ekstremt mange selgere dagen etter på (fra kl 07:00 og utover). Holdt på i et par dager før det roet seg. Så er garantert en anne plass man kan fange opp ny etablerte selskaper. Her er jo en plass du kan starte med: http://w2.brreg.no/kunngjoring/nyefr.jsp Anbefaler dog at du sender dem en epost og ikke plager dem på tlf slik de gjorde med meg. Har ikke fått startet mitt ENK ordentlig enda, så får nok ikke brukt malen din noe, men kan ta kontakt med deg så fort jeg får ting på stell Lenke til kommentar
SaKT Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Hei, Takk for tips Det samme ble jeg da jeg startet et ENK for et par år siden. ca 2 timer etter jeg hadde fått bekreftelsen på at opprettingen var godkjent så begynte det å ringe......:O vet utrolig godt hvor plagsomt dette er Enda jeg ikke driver nettbutikken jeg startet den gang da, så står jeg med ENK i brreg, og blir oppringt av selgere hver uke!!!! Så ja, planen var og sende de e-post fikk tips om den oversikten der, så skal se på det Ja det skal du bare gjøre TS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå