Defman Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Har du norges beste blogg? Har laget en nettside hvor man kan legge til sin egen blogg/nettside, og slik få flere lesere.. Jo flere som stemmer på din blogg, jo flere kommer inn til din nettside.. Et lite hobbyprosjekt fra min side Ris og ros tar jeg gjerne imot www.norgesbesteblogg.net Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg har ikke Norges beste blogg, men det har denne karen. 2 Lenke til kommentar
Defman Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 wtf did I just read Lenke til kommentar
Woods Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Headeren ligner på noe selv Europris ikke hadde solgt, men det står vel i stil med folk som blogger. 1 Lenke til kommentar
Defman Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Takk for svar Er enig der, har en venn som skal lage en ny, da denne er laget med en generator.. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvorvidt denne siden hjelper med populæriteten til andre blogger krever dog at din egen side er populær.. 1 Lenke til kommentar
Nytt innhold Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hmm... jeg liker konseptet Utfordringen er bare å få nok lesere til at det blir interessant. Selv føler jeg at det appellerer til en litt yngre aldersgruppe enn meg, er 27. Ps: Jeg har heller ikke Norges beste blogg, men jeg er ganske stolt av den likevel, den er laget med mye kjærlighet, tid og omsorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå