fiskekongen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det noen som har noen erfaringer med dette kameraet? Hvordan blir filmsnuttene man tar opp? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det noen som har noen erfaringer med dette kameraet? Hvordan blir filmsnuttene man tar opp? Det er ett meget bra kamera, og vi har solgt tonnevis av akkurat denne modellen i butikken jeg jobber. Vi har ikke fått noen klager, og kun ett par er levert inn til reparasjon. Ixus serien er jo utprøvd, etter at den har vært på markedet i forskjellige versjoner omtrent siden digitalkameraets barndom. Ett sikkert valg om du ikke trenger manuelle funksjoner, og er fornøyd med ett kompaktkamera. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er det ixus i vi snakker om her? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tror han mener Ixus 400, men er det Ixus i, så er det mindre, men mangler zoom. Lenke til kommentar
gladibilder Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis det er Ixus 400 du mener kan jeg bare anbefale det. Har hatt kameraet noen måneder nå og er veldig fornøyd! Veldig bra kvalitet på bildene sammenlignet med andre kameraer i samme klasse, men veldig treg autofokus. Filmklippene har grei kvalitet, men ikke kjøp det for å filme familien på ferie. Helt greit å ta små klipp, særlig nå som julebordsesongen nærmer seg : Meget bra lydkvalitet! Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fiskekongen: Sier du at kameraet ditt har 4 millipixels hvis noen spør? Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har ikke ixus 400 3.86mpixel? Lenke til kommentar
olary Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Forstår jeg deg rett så er det IKKE ixus 400 som de andre her sikter til, men 'IXUS i' - denne har 4mpix - info -> http://pris.akam.no/vis_produkt.php?product_id=9416 jeg kjenner ikke kamera så jeg vil ikke uttale meg om det , men jeg ville ikke kjøpt for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå