OfficerJ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hva synes dere om min supporterside for Fulham?? Alt fra design til innhold! Gi tilbakemeldinger! http://fulham.xerach.com MvH OfficerJ Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 joa.. bra den. Men ja.. noe jeg ikke likte.. Blandt annet teksten i logoen og at tablen du har logoen i er litt større enn den under (balanse elns:P) Logoen tar også opp veldig mye av siden (800*600 men.. hehe) Resten er bra Kansje onmouseover på meny linkene? Og maybe en litt sterkere farge på meny linkene.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 joa.. bra den. Men ja.. noe jeg ikke likte.. Blandt annet teksten i logoen og at tablen du har logoen i er litt større enn den under (balanse elns:P) Logoen tar også opp veldig mye av siden (800*600 men.. hehe) Resten er bra Kansje onmouseover på meny linkene? Og maybe en litt sterkere farge på meny linkene.. Helt enig. Mouse over hadde gjort seg. Dessuten, så er logoen for stor. Tenker på antall kB. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Logoen er på over 438kB, altså nesten en halv MB! :o Synes kanskje nyhets-"layouten" var litt rar/rotete. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kanskje du skulle kutte ned på bildene..til nå har det brukt 3 min for meg å komme inn å siden er ennå ikke loaded skikkelig Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Logoen er på over 438kB, altså nesten en halv MB! I tillegg var den ikke noe særlig fin Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Logoen er på over 438kB, altså nesten en halv MB! I tillegg var den ikke noe særlig fin Næh, det har du rett i.. :wink: Bytta ut den nå, ser jeg.. :-) Tror alle bannerene du har i random-scriptet kunne gjort seg bedre hvis du hadde komprimert dem i jpeg. De tar så hårreisende stor plass i bmp, skjønner du! :wink: Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har dem i .bmp nå...men vet da ****** hvordan jeg skal komprimere dem i .jpg, gidder du å forklare meg det?? Hvordan synes du logoene ser ut nå da?? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har dem i .bmp nå...men vet da kjøss hvordan jeg skal komprimere dem i .jpg, gidder du å forklare meg det?? Hvordan synes du logoene ser ut nå da?? For å komprimere i jpeg må du vel ha et litt avansert program. Photoshop går fint. Men du klarer deg nok med mange gratisprogram også... GIMP, er det kanskje noe som heter? :-? Tror jeg var borti det engang. Det er vel orginalt laget for linux, men funker phett på win også. (windowsversjonen, seffers) Bare åpne logoene der og lagre dem som .jpg. Kommer sikkert frem noe der du kan justere på kvaliteten. Ikke sett den på maks, men ikke sånn at det er irriterende dårlig heller. Har kvote å tenke på, så jeg får ikke sett logoene dine før de er litt mer komprimerte.. :wink: *mumle noe støggt om telenor* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kopiere? Åpne den i photoshop.. regner med det er det du har brukt, og lagre i .jpg.. hvis du ikke klarer det så send det til meg så skal jeg fikse de i .jpeg.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor ignorerer dere Paint? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor ignorerer dere Paint? Fordi det ikke er noe valg om kvaliteten. Den suger uansett hva du gjør. Ingen med respekt for seg selv anbefaler folk å lage logoer i paint. Basta. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Paint, suger faktisk ekstremt...kvaliteten er som Super Mario på Nintendo! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Paint, suger faktisk ekstremt...kvaliteten er som Super Mario på Nintendo! :O Hele websiden min er jo lagd i Paint! ... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Paint, suger faktisk ekstremt...kvaliteten er som Super Mario på Nintendo! :o Hele websiden min er jo lagd i Paint! ... teh najs mouse-over da! Du har ikke lyst til å *kremt* gi meg koden eller hva det er? Vanskelig å få til? Den var rå hvertfall. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Paint, suger faktisk ekstremt...kvaliteten er som Super Mario på Nintendo! :o Hele websiden min er jo lagd i Paint! ... teh najs mouse-over da! Du har ikke lyst til å *kremt* gi meg koden eller hva det er? Vanskelig å få til? Den var rå hvertfall. Du kan lage det i paint...sier ikke mer! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 OK, må inrømme at sida di var litt sånn konge, men kan du hjelpe meg med å finne en enkel mouseover??? Jeg har leita litt, men har ikke funnet noe særlig enda! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Veeeel, siden det er bursdagen min i morgen da Menyen har jeg laget i Flash *sjokk!* heheheheee... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hm... MouseOver'n hans er laget i flash iaffal. Kan ikke si jeg tror på deg et sekund når du sier du har laget hele websiden din i paint, pirhana.. Det var vel en god dose ironi der, tenker jeg. EDIT: Du kom før meg, pirhana! Grattis med bursdag i morgen, dah.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå