andersab Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 (endret) Jeg har en gammel bærbar pc (Compaq pressario 1200). I går kjøpte jeg en sånn pakke med Avaya pcmcia kort, og et acces point fra avaya. Dette virker kjempebra, bortsett fra at det kommer en irriterende lyd i høytallerene på pc'n når pcmcia kortet sender/mottar. Det vil si hele tiden... Spesielt mye når jeg laster ned noe. Denne lyden blir borte hvis jeg holder hånda mi rundt kortet, så det er tydelig at det er noe signaler som forstyrrer høytallerne. Det blir heller ikke borte selv om jeg skrur av lyden. Jeg satt en liten bit med aluminiumstape på siden av kortet, slik at tapen stikker opp litt, da blir lyden også borte, men det er litt kjedelig å måtte ha den tapen der... Har noen vært borte i det før? Det er ikke noe galt med pcmcia kortet, da jeg har prøvd et annet også (samme type kort) Mvh Anders Endret 2. februar 2009 av andersab Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Off-topic: Det er ikke det at jeg ikke forstår problemet ditt, men hva i huleste heite gjør en thread med tittelen "pcmcia er bra" i "Internett & Nettverk"-delen av forumet?! Hvis du vil ha svar på problemet ditt foreslår jeg at du enten sletter denne threaden og oppretter en ny på riktig sted, eller tar deg en tur innom Google. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Off-topic: Det er ikke det at jeg ikke forstår problemet ditt, men hva i huleste heite gjør en thread med tittelen "pcmcia er bra" i "Internett & Nettverk"-delen av forumet?! Hvis du vil ha svar på problemet ditt foreslår jeg at du enten sletter denne threaden og oppretter en ny på riktig sted, eller tar deg en tur innom Google. Han kan jo vel ikke slette tråden nå som du har svart på den.. Bedre å ordne opp med en pm. btw. enig i at tittelen er elendig, skift tittel andersab visst du vil ha en kjangs til å få svar. Lenke til kommentar
andersab Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Nå har jeg skiftet tema, håper ingen skade er skjedd... Mulig jeg er dum, men jeg trudde pcmcia hadde endel med nettverk å gjøre. Håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt alikevel! Mvh Anders Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 PCMCIA er en standard form-faktor for tilleggskort til bærbare maskiner. Dette er ofte nettverkskort (eller; var blir vel mer korrekt å si, da de aller fleste nye bærbare maskiner har integrert nettverkskort), lydkort, video-grabber-kort og mye mer. Lenke til kommentar
andersab Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Da var det jo veldig dumt av meg å bruke pcmcia i topicen! Beklager at det provoserte. Ikke rart det er krig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå