Positive Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei! Som tittelen sier, så har jeg et rart problem hvor alle usb portene slutter å fungere. Dette skjer helt ut av det blå, men jeg har merket meg at det første som kutter er som regel wifi dongelen. Deretter forsvinner mus og tastatur, og jeg må restarte maskinen. Dette er utrolig irriterende, og jeg skjønner ikke hva det kan være. Det første som slår meg er at det er noe galt med hovedkortet, men kan det være noe annet som gjør at dette skjer? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Hei! jeg har en Corsair Power Supply 700W GS700 80 Plus Bronze. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 I utgangspunktet høres det ut som problemer med hovedkortet ja, men jeg hadde sjekket om problemet også hadde kommet med en annen strømforsyning. Mye jalla problemer med noen varianter av Corsair sine strømforsyninger. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Okei. Takker for tipset! Er så rart at det bare skjer av og til. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Det kan som sagt ha en sammenheng med spenningsendringer som igjen kan være forårsaket av selve Mosfets på hovedkortet eller strømforsyningen. Uansett du bør prøve å feilsøke litt mer, les også loggen til Windows og se om du finner noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå