PoW Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har et Asus P4c800/deluxe hovedkort. På det hovedkortet har jeg bare en strømkontakt (3 pin) til Kabinettvifte Er det noe jeg kan gjøre for å få flere 3pin strømkontakter? Hovedkort: http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4C800...Deluxe&langs=01 Lenke til kommentar
kevral Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tja. Du kan koble inn viftene rett på strømforsyningen? Får kjøpt Y-ledninger som gjør om fra 4-pin til 3-pin. Følger med bl.a. Enermax sine vifter som standard. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kjøp deg en viftestyring. Kjøpes på microplex.no. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Takk for tipsene.... Lenke til kommentar
deereman83 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg ville personlig i dag ikke kjøpt enermax viftekontroll visst jeg var deg, dette sier jeg av erfaring.. Kjøp deg heller noe litt dyrere, å få mye mer for pengene... Ta deg ein tur innom www.globalcool.no eller www.microplex.no Digital Doc 5+ er min personlige favoritt, å da SNAKKER JEG AV ERFARING. Den er litt dyr, men har et lass med muligheter for vifte styring å temp kontroll.. Lykke til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå