Nitrius Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 lasta denne nettopp ned i norsk, det er: MSN Messenger 6.1.0155 Final her kan dere laste den ned i norsk: http://www.microsoft.com/downloads/details...c2-584aabb057eb men det jeg lurer på, vet dere hva som er nytt i denne versjonen? får jeg kan ikke se noe spesielt nytt :-/ Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har akkurat lastet ned denne jeg også. Ser ingen forskjell. Sikkert forbedret funksjoner for overføring av lyd og bilde. Var vel litt problemer med det tidligere. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 2 nye knapper i snakke vinduet vet jeg om. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 2 nye knapper i snakke vinduet vet jeg om. Kan bytte no farger på samtale-vinduer også visst nok. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dette er det verste chate programmet som jeg vet om. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 noen ganger når jeg avslutter MSN 6.1 sånn at den forsvinner fra trayen, og når jeg opnern igjen og når den driver å logger på så er den noen ganger den må installere seg igjen på nytt, hvorfor det? hva er dette? :-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå