ProphetSe7en Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en koffert som passer under målene over? Der grensen går for stor håndbagasje, og tviler på jeg trenger noe mer med meg heller. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Det kan du nok få utrolig mange steder. Jeg har aldri kjøpt koffert, så jeg vet ikke, men google kan nok hjelpe deg. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=56x45x25%20luggage Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tenker bare på at kostnaden for stor håndbagasje er omtrent halvparten som stor vanlig bagasje, kan det stemme? Så du sparer 2-300 kr på å bruke stor håndbagasje istedet. Men hva om du har en grei nok koffert fra før? Da er jo det like greit Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Morris har gode tilbud for tiden. De små Samsonite koster ca. 500-700 kroner og holder i massevis til en langhelg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå