ksvens1 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjedd mye på 1 år med Windows ja, det kommer seg mer og mer. Så om ett år eller to vil jeg tro det er på høyde med andre os Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Alt er avhengig av appstøtte spør du meg. MS kan lage det beste OS'et i verden og det vil ikke slå an om de mest populære appene ikke finnes. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Helt enig i det. Håper virkelig det kan satses på dette os'et også Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg har lagt merke til at den blir fort varm da, En 'quad core' i fullt firsprang blir varmere enn en 'dual core' ... Med samme halvlederteknologi og prosessorarkitektur i bunn vil økt regnekraft uvergerlig resultere i økt varmeproduksjon. (i forhold til 920, f.eks.) Lenke til kommentar
Danda Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge 1520 eller 930 er forskjellen større skjerm, lengre batteritid og øyekast? Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ja. Og så har 1520 støtte for SD-kort. Veldig kjekt nå som det kommer 4K videoopptak. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Noen andre her som får et litt lillaskjær i bildene de tar? Skjermen blir også helt lilla om man bruker nokia pro cam i et mørkt rom og rører litt på telefonen. Her er et bilde jeg fant ved et google søk, akkurat likedan er det hos meg. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg hadde en slik problem med min Htc One m7. Jeg vet ikke om det er det samme men det var sånn at varmen ødela kamera. Du kan jo se om den blir mindre lilla når telefonen er kald vs når telefonen er varm. Jeg sendte mobilen min til reparasjon 2 eller 3 ganger men fikk tilbake en annen mobil i like dårlig stand dvs med defekt kamera. Jeg ga opp til slutt og nå bruker kjæresten min One m7. Jeg har Lumia 930 og skjermen er helt svart når jeg dekker kameralensen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvis jeg dekker til kameraet og beveger telefonen opp og ned så vil det bli slik som det der. Hmm, bør jeg sende den tilbake? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det vet jeg ikke du kan prøve å Google litt, du finner helt sikkert noen som har eller har hatt samme problemet Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Her er en video som er 100% det samme som jeg opplever. Er dette vanlig? Det er ikke bare på skjermen forresten, videoen som kommer ut blir akkurat likedan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei, et kjapt spm til dere WP8,1 eiere. Har ms sørget for å skille multimedia volum og ringe volum nå? Hadde en WP8,0 hvor disse var samme volum, noe som gjør det kjipt å skulle bruke den til musikk etc uten å sjekke volumet, og motsatt vei på dagtid når jeg ikke hører den ringe ^^ Lenke til kommentar
Raude Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ja, det er nå "ringer + varsler" og "medier + apper" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Flott, da blir det vel en Nokia når den stakkars iphonen min dør om kort tid Lenke til kommentar
Raude Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dere som bruker den innebygde nettleseren IE, får dere sett vgtv? Jeg må i hvertfall endre innstillinger for nettstedet og se den i skrivebordsversjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kommer det ikke snart en arvtager til Lumia 1020 da? Med kanonkamera og gode specs som ikke veier 200 gram. Den venter jeg på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Da gikk den i retur på angrefristen. Tror også jeg holder meg unna WP enda en stund. Fortsatt for mange irritasjonsmomenter der. Da gikk det akkurat som sist jeg prøvde WP. Meget godt førsteinntrykk, men jo mer man bruker det, jo mer finner man som mangler/er gjort tungvint i forhold til iOS/Android. Endret 24. oktober 2014 av Apox Lenke til kommentar
Raude Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Da gikk den i retur på angrefristen. Tror også jeg holder meg unna WP enda en stund. Fortsatt for mange irritasjonsmomenter der. Da gikk det akkurat som sist jeg prøvde WP. Meget godt førsteinntrykk, men jo mer man bruker det, jo mer finner man som mangler/er gjort tungvint i forhold til iOS/Android. Hva er det som irriterer deg da? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hva gjør butikker med mobiler som er tatt i bruk og sendes inn på returrett. Den gjelder da egentlig om den ikke er tatt i bruk? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Hva gjør butikker med mobiler som er tatt i bruk og sendes inn på returrett. Den gjelder da egentlig om den ikke er tatt i bruk? De blir solgt som demovarer (om butikken ikke heter Siba da, der selges returvarer som nytt). Jo angreretten gjelder om et produkt er tatt i bruk, men det må være skadefritt og fremstå som nytt når det leveres tilbake. Den jeg kjøpte var forøvrig en demovare fra før, så den blir nok solgt som det igjen om de ikke velger å sende den tilbake til produsent med den feilen jeg fant. Endret 25. oktober 2014 av Apox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå