Gå til innhold

Nokia Lumia 930 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en slik problem med min Htc One m7. Jeg vet ikke om det er det samme men det var sånn at varmen ødela kamera. Du kan jo se om den blir mindre lilla når telefonen er kald vs når telefonen er varm. Jeg sendte mobilen min til reparasjon 2 eller 3 ganger men fikk tilbake en annen mobil i like dårlig stand dvs med defekt kamera. Jeg ga opp til slutt og nå bruker kjæresten min One m7. Jeg har Lumia 930 og skjermen er helt svart når jeg dekker kameralensen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hei, et kjapt spm til dere WP8,1 eiere. Har ms sørget for å skille multimedia volum og ringe volum nå? Hadde en WP8,0 hvor disse var samme volum, noe som gjør det kjipt å skulle bruke den til musikk etc uten å sjekke volumet, og motsatt vei på dagtid når jeg ikke hører den ringe ^^

Lenke til kommentar

Da gikk den i retur på angrefristen. Tror også jeg holder meg unna WP enda en stund. Fortsatt for mange irritasjonsmomenter der.

Da gikk det akkurat som sist jeg prøvde WP. Meget godt førsteinntrykk, men jo mer man bruker det, jo mer finner man som mangler/er gjort tungvint i forhold til iOS/Android.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Da gikk den i retur på angrefristen. Tror også jeg holder meg unna WP enda en stund. Fortsatt for mange irritasjonsmomenter der.

Da gikk det akkurat som sist jeg prøvde WP. Meget godt førsteinntrykk, men jo mer man bruker det, jo mer finner man som mangler/er gjort tungvint i forhold til iOS/Android.

Hva er det som irriterer deg da?
Lenke til kommentar

Hva gjør butikker med mobiler som er tatt i bruk og sendes inn på returrett. Den gjelder da egentlig om den ikke er tatt i bruk?

De blir solgt som demovarer (om butikken ikke heter Siba da, der selges returvarer som nytt). Jo angreretten gjelder om et produkt er tatt i bruk, men det må være skadefritt og fremstå som nytt når det leveres tilbake.

Den jeg kjøpte var forøvrig en demovare fra før, så den blir nok solgt som det igjen om de ikke velger å sende den tilbake til produsent med den feilen jeg fant.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...