TheMoonMan Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvor fornøyde er de som nå har hatt denne en stund? Jeg er storfornøyd. Bra batteri, sexy telefon, tar gode bilder og føles bra ut. Skjermen er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvor fornøyde er de som nå har hatt denne en stund?Skal svare litt lengere. Det er den beste telefonen jeg har hatt. Alt fungerer utmerket hittil og det fungerer bra. Telefonen er god å holde i, rettere sagt nydelig. Fantastisk samtalekvalitet. God å høre på musikk med. Finner GPS kjapt på Endomondo hvertfall. Jeg opplever god dekning både Wifi og telefonnett. Batteriet holde en dag ved mitt bruk, obsobs jeg spiller ikke og ser ikke filmer. Har aldri vært redd for å gå fri iløpet av en dag. Myye surfing og "sosiale Apps". Kanonkamera, dog litt starttreigt. Det jeg opplever negativt. Den kan bli varm, men uten å være skråsikker syns jeg det er blitt bedre. IE er ikke like bra som safari og heller ikke chrome. Det er store hull i apputvalget, og enkelte Apps må brukes 3. parts Apps. De funker greit og ser bra ut, men litt krøll med småting. Kamera på 930 og 1520 blir "The best ever" etter neste oppdatering... ?http://conversations.nokia.com/2014/09/05/lumia-camera-focus-capture-moment-quality-ease-speed/ Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Broren min er og veldig fornøyd med sin. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Annenhåndsverdien er visst heller ikke akkurat topp. En bekjent fikk kjøpt en til 2800,-. Så på finn.no en som solgte sin 2 dager gamle til under 3500,-. Syns det er rart, men men . Lenke til kommentar
Storgauder Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvor mye ville du vært villig til å betale for en brukt 930 da?Blir jo bruktprisen for høy velger du vel heller å kjøpe en ny? I alle fall ville jeg gjort det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er bare fruktfolk som betaler overpris for brukt utstyr... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg kjøper sjelden eller aldri brukt. Men likevel 1500,- ned i pris på 1 mnd var voldsomt... Han som solgte hadde prøvd i flere uker å selge visstnok også. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 dama mi har 930 og på 6snap har hun et problem med at når hun filmer så begynner skjermen utrolig mørkt. den lysner etterhvert som den filmer. er det likt hos dere? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 dama mi har 930 og på 6snap har hun et problem med at når hun filmer så begynner skjermen utrolig mørkt. den lysner etterhvert som den filmer. er det likt hos dere? Nei Lenke til kommentar
Robbster Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ser ein mykje til "Fortsetter..." på Lumia 930? Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er det mulighet for å bruke Emoji's på Nokia? Etter flere år som eplebruker, har jeg fått en addiction.. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk. Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen. Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk. Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen. Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930? Jeg hadde S3 for en god stund siden og jeg synes batteritiden er bedre på 930 enn på S3. Ellers har vi omtrent samme bruk, og jeg har ikke problem å komme gjennom dagen med batteri. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Er det mulighet for å bruke Emoji's på Nokia? Etter flere år som eplebruker, har jeg fått en addiction.. Dette er de som er standard i Windows Phone: xxx Blæ, ser ikke ut som at det går å linke til siden. Er den øverste siden her: https://www.google.no/search?client=opera&q=windows+phone+8.1+emoji+list&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Endret 15. september 2014 av TheMoonMan Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk. Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen. Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930? Kanskje ikke like mye kamerabruk, men med noe SMS, en god del surfing og ikke minst mail-lesing så ligger batteriet på rundt 50% om kvelden. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har(hadde?) Zony Z2 som jeg kjøpte på finn.no, men sitter med skjegget i postkassa nå som jeg ikke får brukt tlf pga dekning. Fire tusen ut vinduet og jeg må vurdere å kjøpe ny mobil... Synes at Z2 er litt for stor og savner litt amoled skjerm og 3 taster nederst etter å hatt samsung i noen år. En ting jeg er litt usikker på er om jeg kommer til å lære meg windows phone kjapt. Har kun brukt Android tidligere. Jeg misliker Win 8 på PC, men oppsettet funker kanskje bedre på mobil? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Du kan sjekke ut litt her... http://www.windowsphone.com/en-us Sjekk også nederst i venstre hjørne for emulator ? Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Skal sjekke det ut. Kom også over denne artikkelen: http://www.side3.no/teknologi/hvordan-er-det-a-ga-fra-iphone-til-windows-phone/8482674.html Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kjenner ikke igjen det journalisten mener om skjermen. Har hatt 930 i ca 4 uker, og har ikke opplevd den såkalt ghostingen han snakker om. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Synes det virker mer som en journalist som har forsøkt litt en times tid og så ikke gadd å anstrenge seg mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå