Raymond_B_ Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nå har jeg endelig fått byttet ut min Sony Z1 som jeg etterhvert var veeldig misfornøyd med og skaffet meg en Lumia 930:) Tilbake til Nokia igjen, hadde 920 helt til jeg mistet den i komprimatoren på jobben. Så langt synes jeg telefonen er super på de fleste områder, det eneste jeg er litt skuffet over er batteriet. Ihvertfall hittil synes jeg den lader ut ganske fort, holder ikke hele dagen med litt bruk. Men jeg ser at noen opplever at det faktisk blir litt bedre etterhvert, så vi får se. Savner veldig lite fra Z1, bare noen detaljer. Og jeg skulle ønske Glance-funksjonen var der. Eller en form for blinkende lys som på Z1. Ellers fungerer alt bedre, den er raskere og alt går "smoothere" enn på Sonyen. Og først og fremst.. den fungerer! Hele tiden! Yay Lumia:-) 1 Lenke til kommentar
Raymond_B_ Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nå har jeg endelig fått byttet ut min Sony Z1 som jeg etterhvert var veeldig misfornøyd med og skaffet meg en Lumia 930:) Tilbake til Nokia igjen, hadde 920 helt til jeg mistet den i komprimatoren på jobben. Så langt synes jeg telefonen er super på de fleste områder, det eneste jeg er litt skuffet over er batteriet. Ihvertfall hittil synes jeg den lader ut ganske fort, holder ikke hele dagen med litt bruk. Men jeg ser at noen opplever at det faktisk blir litt bedre etterhvert, så vi får se. Savner veldig lite fra Z1, bare noen detaljer. Og jeg skulle ønske Glance-funksjonen var der. Eller en form for blinkende lys som på Z1. Ellers fungerer alt bedre, den er raskere og alt går "smoothere" enn på Sonyen. Og først og fremst.. den fungerer! Hele tiden! Yay Lumia:-) Faktisk har batteriet blitt bedre, den 5. dagen skjedde det noe med batteriet. Det ble plutselig 3-4 ganger bedre! Jeg byttet noen innstillinger og gikk ned til 3G, men dette har jeg satt på igjen så det hadde ikke noe med det å gjøre. Merkelig, virker som om batteriet måtte kjøres inn først. Telefonen er super, kan absolutt anbefales!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ser ut til at Denim endelig er på vei ut: http://lumiaconversations.microsoft.com/2014/12/18/lumia-denim-takes-imaging-whole-new-level/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Denim havnet på telefonen min i går kveld. Liker den nye kamera delen, kameraet starter nå på ca 0,5 sekund i stedet for 4-5 sekund Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Herlig! Er spes responstiden på kamera jeg ser frem til Får komme meg på wifi og sett om jeg får lasta ned noen oppdateringer Lenke til kommentar
bobky Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Ble batteritiden bedre med Denim? Virker sånn her iallefall. Endret 19. desember 2014 av bobky Lenke til kommentar
Switters Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Sikkert et dumt spørsmål, men hvor finner jeg bildene som tas i høy oppløsning? Finner kun de små bildene, også på onedrive... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Takk for god tråd, men... Fikk vel bekreftet at trådløs lader ikke følger med. Hva anbefales der? Fant det ikke når jeg skummet tråden... Lenke til kommentar
bobky Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Takk for god tråd, men... Fikk vel bekreftet at trådløs lader ikke følger med. Hva anbefales der? Fant det ikke når jeg skummet tråden... Denne kan jeg anbefale. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2765689 Om du skal ha det billigst mulig finner du mye på ebay, men der bør du sjekke nøye for at kvaliteten skal være bra. 2 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 @bobky, takk for tipset. Kunne tenkt meg noe fra Nokia, gjerne i oransje. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Sikkert et dumt spørsmål, men hvor finner jeg bildene som tas i høy oppløsning? Finner kun de små bildene, også på onedrive...Koble til pc med usb, åpne i utforsker (drag and drop) High res lagres ikke i OneDrive eller via pc-appen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 High res bildene kan lagres på One Drive om du aktiverer det under kameraninstillingene Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) .. Endret 29. desember 2014 av Stig-Arne Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor sjekker alltid telefonen mailen når den havner i den trådløse laderen, er det en sammenheng? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Så med kun telefonen, har man ikke tilgang til high res bildene? edit: Glem det, fant apper som henter high res både dersom du velger jpg eller dng. Endret 29. desember 2014 av Switters Lenke til kommentar
Danda Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ble batteritiden bedre med Denim? Virker sånn her iallefall. hvilken fastvareversjonnummer har du? Har ikke fått oppdateringen Endret 2. januar 2015 av Danda Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Kan Lumia 930 nå spille inn video i 4K? Kan noen poste et videoklipp i 4K, så jeg kan se hvor god kvalitet det er? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ligger på youtube. Uansett ganske meningsløst med 4K oppløsning på dagens mobiler. Hadde vært bedre om de jobbet med bra kvalitet 1080p. Ser foresten at youtube sansynligvis bruker mye lavere bitrate enn mobilen. Endret 3. januar 2015 av Insomnis Lenke til kommentar
Trancestors Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Har hatt denne i ca 1 uke nå og kan nevne masse positive ting. Men den blir veldig fort varm, og tapper batteriet lynkjapt. Telefonen kan bli så varm at den nesten er umulig å holde i. Særlig når jeg bruker FB eller IE. Har lest på nettet at mange andre sliter med det samme. Noen som har noen utradisjonelle tips? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Min står på strømsparing og har ingen av de problemene. Telefonen er rask nok med den aktivert. Har dog merket at enkelte nettsteder varmer opp telefonen raskere enn andre (vg sin artikkel om romkvinnen med flaxloddet feks). Har du oppdatert programvaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå