niloy Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Sitter i samme situasjon som Xmir, og vurderer sterkt å slå til på Lumia 930 tilbudet denne uken. Et par ting jeg lurer på. Batteriet, hvordan er den i et slikt scenario; ca 45 min med musikk, youtube videoer (maks 10 min), moderat surfing, sjekke sms, sjekke epost, 3g nettet (4g hvis jeg virkelig trenger). Surfing vil stort sett skje når jeg ikke kan bruke nettbrettet/pcen. Kan jeg fortsatt klare meg en hel dag? Sies at alle Lumia tlf vil få Windows 10. Mulig å si noe nå om den vil få oppdateringer frem til en ny Windows versjon (11/12 f.eks)? Tenker oppdateringer per dags dato og 2 år framover (tenker å bytte ut tlf om 2 år ca). Farge! Hva har/anbefaler dere?? Synes hvitt så ganske fint ut, og vurderer det! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg synes i grunn at alle UNNTATT oransje er ok valg. Svart eller hvit er jo ganske nøytralt og vil muligens være bedre for senere bruktsalg dersom det skulle være aktuelt. Den grønne synes jeg dog er sprek i fargen! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har oransje og hvit, begge to er fine som snus. Oransje er virkelig sprek! Hvit er mer fjong uten å skrike for høyt Du vil fint holde en hel dag med bruken din, jeg gjør iallefall det med omtrent samme bruk Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har oransje og hvit, begge to er fine som snus. Oransje er virkelig sprek! Hvit er mer fjong uten å skrike for høyt Du vil fint holde en hel dag med bruken din, jeg gjør iallefall det med omtrent samme bruk Du har to stk ja vurderte denne i sommer, men har 1020 og 1520, samt en Nexus 5 Lenke til kommentar
bobky Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Da falt jeg for fristelsen å gå for tilbudet på elkjøp. Ble en svart utgave på meg. Den virker veldig bra foreløpig, og batteritiden er noe helt annet enn jeg hadde med min 925. Det var et av de største ankepunktene jeg hadde med win phone, men nå begynner det å se bra ut! Lenke til kommentar
darnelv Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Finnes det noen mulighet for å få klokke og dato visning på dvaleskjermen,slik som på 925? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Finnes det noen mulighet for å få klokke og dato visning på dvaleskjermen,slik som på 925? Nei Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Trodde jeg skulle savne glance når jeg gikk fra 1520 til 930, men nei. Er ikke så veldig stress å bare slå på skjermen for å se hva skjer.. 1 Lenke til kommentar
sd990 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Etter 15 år som iPhone-bruker kastet jeg meg på Elkjøp tilbudet forrige uke. Så langt storkoser jeg meg med mitt nye vidunder. Jeg nyter hvert minutt jeg kan sitte og fikle med telefonen for å få ting satt opp slik JEG vil ha det og ikke slik andre har bestemt at jeg skal ha det. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Etter 15 år som iPhone-bruker kastet jeg meg på Elkjøp tilbudet forrige uke. Så langt storkoser jeg meg med mitt nye vidunder. Jeg nyter hvert minutt jeg kan sitte og fikle med telefonen for å få ting satt opp slik JEG vil ha det og ikke slik andre har bestemt at jeg skal ha det. Kudos til deg for å ta steget Velkommen! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Etter 15 år som iPhone-bruker kastet jeg meg på Elkjøp tilbudet forrige uke. Så langt storkoser jeg meg med mitt nye vidunder. Jeg nyter hvert minutt jeg kan sitte og fikle med telefonen for å få ting satt opp slik JEG vil ha det og ikke slik andre har bestemt at jeg skal ha det. 15 år med iPhone? Hm.. akkurat. 1 Lenke til kommentar
sd990 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Etter 15 år som iPhone-bruker kastet jeg meg på Elkjøp tilbudet forrige uke. Så langt storkoser jeg meg med mitt nye vidunder. Jeg nyter hvert minutt jeg kan sitte og fikle med telefonen for å få ting satt opp slik JEG vil ha det og ikke slik andre har bestemt at jeg skal ha det. 15 år med iPhone? Hm.. akkurat. Hehe, litt skriveleif der skal selvsagt være 5. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Batteritiden på min 930 er jo bare glimrende! Bedre enn nexus 5, som også hadde overaskende grei batteritid. Jeg lader hver kveld uansett, men hadde nok klart å holdt ut 2 dager hvis nødvendig... Lenke til kommentar
darnelv Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det ser ut til at jeg har vært uheldig og fått et eksemplar av 930 som har det lilla fargeskjæret på skjermen? Finnes det noen fix på dette problemet eller er det bare å levere den inn igjen og gjøre det til en reklamasjons sak...irriterende når tlf ellers er helt knall!? Lenke til kommentar
darnelv Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det noen forskjell på Nokia Camera og Lumia Camera Classic? Hvilken er eventuellt å anbefale som standard kamera app? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Batteritiden på min 930 er jo bare glimrende! Bedre enn nexus 5, som også hadde overaskende grei batteritid. Jeg lader hver kveld uansett, men hadde nok klart å holdt ut 2 dager hvis nødvendig... Nexus 5 er jo en av tidenes dårligste mobil når det gjelder batteri så jeg blir på ingen måte overasket over at du blir fornøyd med batteri på lumia 930. Det ser ut til at jeg har vært uheldig og fått et eksemplar av 930 som har det lilla fargeskjæret på skjermen Finnes det noen fix på dette problemet eller er det bare å levere den inn igjen og gjøre det til en reklamasjons sak...irriterende når tlf ellers er helt knall! Du er ikke alene jeg har samme feilen på min lumia 930 men den bruker jeg ikke nå lenger. Den ligger bare her et sted i leiligheten. Jeg anbefaler å levere den tilbake. Egentlig så påsto Nokia at de fikset feilen med den nyeste oppdateringen sin men det ser ut som de har ikke gjort det. Ihvertfall ikke på alle mobilene. Er det noen forskjell på Nokia Camera og Lumia Camera Classic? Hvilken er eventuellt å anbefale som standard kamera app? Nokia Camera er å anbefale. Den har flere funskjoner og er mer avansert. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nokia camera for sure. Dritbra viewfinder. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Helt enig, har også kjøpt 930. Bæsjbra viewfinder. 1 Lenke til kommentar
darnelv Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Batteritiden på min 930 er jo bare glimrende! Bedre enn nexus 5, som også hadde overaskende grei batteritid. Jeg lader hver kveld uansett, men hadde nok klart å holdt ut 2 dager hvis nødvendig... Nexus 5 er jo en av tidenes dårligste mobil når det gjelder batteri så jeg blir på ingen måte overasket over at du blir fornøyd med batteri på lumia 930. Det ser ut til at jeg har vært uheldig og fått et eksemplar av 930 som har det lilla fargeskjæret på skjermen Finnes det noen fix på dette problemet eller er det bare å levere den inn igjen og gjøre det til en reklamasjons sak...irriterende når tlf ellers er helt knall!Du er ikke alene jeg har samme feilen på min lumia 930 men den bruker jeg ikke nå lenger. Den ligger bare her et sted i leiligheten. Jeg anbefaler å levere den tilbake. Egentlig så påsto Nokia at de fikset feilen med den nyeste oppdateringen sin men det ser ut som de har ikke gjort det. Ihvertfall ikke på alle mobilene. Er det noen forskjell på Nokia Camera og Lumia Camera Classic? Hvilken er eventuellt å anbefale som standard kamera app?Nokia Camera er å anbefale. Den har flere funskjoner og er mer avansert. Takk for svar? Men synes at jeg får zoomet veldig lite inn på hovedkameraet på Nokia Camera!Når jeg går på bilde info på zoom så viser det 1,7 på max innzooming...er dette riktig eller er det noe som er feil eller jeg gjør feil...hadde mye bedre zoom på 925! Og en annen liten ting..video opptak på 6snap starter ved å vise nesten helt mørkt opptak som gradvis blir lysere til halve opptaket er gått...er det noe som er et kjent fenomen og hva skyldes det eventuellt? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Batteritiden på min 930 er jo bare glimrende! Bedre enn nexus 5, som også hadde overaskende grei batteritid. Jeg lader hver kveld uansett, men hadde nok klart å holdt ut 2 dager hvis nødvendig...Nexus 5 er jo en av tidenes dårligste mobil når det gjelder batteri så jeg blir på ingen måte overasket over at du blir fornøyd med batteri på lumia 930. Det ser ut til at jeg har vært uheldig og fått et eksemplar av 930 som har det lilla fargeskjæret på skjermen Finnes det noen fix på dette problemet eller er det bare å levere den inn igjen og gjøre det til en reklamasjons sak...irriterende når tlf ellers er helt knall!Du er ikke alene jeg har samme feilen på min lumia 930 men den bruker jeg ikke nå lenger. Den ligger bare her et sted i leiligheten. Jeg anbefaler å levere den tilbake. Egentlig så påsto Nokia at de fikset feilen med den nyeste oppdateringen sin men det ser ut som de har ikke gjort det. Ihvertfall ikke på alle mobilene. Er det noen forskjell på Nokia Camera og Lumia Camera Classic? Hvilken er eventuellt å anbefale som standard kamera app?Nokia Camera er å anbefale. Den har flere funskjoner og er mer avansert. Takk for svar Men synes at jeg får zoomet veldig lite inn på hovedkameraet på Nokia Camera!Når jeg går på bilde info på zoom så viser det 1,7 på max innzooming...er dette riktig eller er det noe som er feil eller jeg gjør feil...hadde mye bedre zoom på 925! Og en annen liten ting..video opptak på 6snap starter ved å vise nesten helt mørkt opptak som gradvis blir lysere til halve opptaket er gått...er det noe som er et kjent fenomen og hva skyldes det eventuellt? Det skyldes ene og alene appen, dessverre. Vi får håpe Snapchat får fingern ut av et visst sted å lager en applikasjon i 2015. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå