rataskank Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har rev 2.0, bios ver 1.04, og tenkte å legge inn bios ver 1.07. Grunnen er blant anna at jeg ikke får satt FSB spread spectrum til "disabled" i bios sånn som det er nå. (tenkte å klokke litt, ser du.) Vil dette bedre seg med ny bios, eller er det andre ting som kan være feil? Finnes det en Web-basert/windows-basert måte å flashe biosen på, eller må jeg følge "oppskrifta" som står på heimesida til Asus? takker for all hjelp. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg brukte metoden som står på heimesida tel asus. altså den trykk alt+f5 eller noe slikt under oppstart. det virka bra det, bare du gjør det skritt for skritt slik det står. Er litt usikkert på den web/windows baserte greia, har ikke sjekka ut det. men den andre metoden funka for meg. Og du vil nok helt sikkert få muligheten til flere innstillinger hvis du får inn den nye bios'en. Det er bare å "go for it" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei Last ned Asusupdate vel, og flashe fra windows kjempeprogram. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dersom du ikke har brukerhåndboka så ligger den på netter. http://france.asus.com/support/download/it...ModelName=A7N8X På side 2-2 så står det punkt for punkt hvordan du skal gjøre det. Anbefaler at du følger den, ikke bruk ASUS Update. :wink: Det kan medføre komplikasjoner med ASUS Update. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dersom du ikke har brukerhåndboka så ligger den på netter. http://france.asus.com/support/download/it...ModelName=A7N8X På side 2-2 så står det punkt for punkt hvordan du skal gjøre det. Anbefaler at du følger den, ikke bruk ASUS Update. :wink: Det kan medføre komplikasjoner med ASUS Update. Hvorfor ikke bruke asus update? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det går sikkert bra å bruke den windows basserte programmet, det er ivertfall det enkleste dersom man ikke har Floppy. Grunnen til at jeg sier dette er at i "read me fila" på enkelte bios versjoner så står det en "warning".. ikke bruk ASUS update. På de siste revisjonene til mitt HK ASUS P4P800Deluxe så var dette skrevet. Grunnen til dette er vel at de ikke vil ha påvirkning av andre program når man oppdattere bios. Dette kan få fatale følger. Men uansett -- les "read me fila" og innstaller ny bios iht denne instruksjonen. Så enkelt kan det gjøres. :wink: Lenke til kommentar
rataskank Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Takker for alle svar. Kjempeforum dette! Tror jeg går for den trygge måten, jeg. (så var det å finne diskettstasjonen..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå