RAPTORR Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hei jeg lurer på om det er noen andre som har firstmile og som merker linjene deres er ustabile? Lenke til kommentar
Kristoffer18 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ja men nå sitter jeg på den 3. routeren fra dem og alt fungerer perfekt Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Fortell meg mer om dette.. vurderer å skifte til firstmile fra NGT pga prisen men er litt usikker nå.. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 100% fornøyd her, firstmile er best på alle punkter! Pris / Ytelse, KUNDESERVICE o.l. Jeg bestilte i februar, fikk gratis linje fra februar-august. Atpåtil stresstestet Firstmile, så jeg fikk 5 mbit i 4-5 mnd.. Absolutt å anbefale.. Ang. stabilitet har jeg aldri opplevd noe slikt med linja mi, de pinger også svært bra i f.eks. spill.. Pinger fra 8-15 på cs.. --alexio Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 ja jeg klager ikke på servisen til firstmile det er den beste jeg har vert borti og jeg fikk 6 månder gratis på 8000/680 og suporten er den beste og men linjene er en annen sak jeg har hatt mye tull hastigheten har gått ned opp flere ganger og ping på spill er ikke akurat noe skryte av da Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Fortell meg mer om dette.. vurderer å skifte til firstmile fra NGT pga prisen men er litt usikker nå.. jeg anbefaler firstmile og hvis du skal ta ngt så må du glemme alt som har med suport for det fins ikke bra kundebehandlig der Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Høres bra ut. Skal skifte så snart som NGT kontrakten går ut. Gleder meg til å få SHDSL 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå