Kafarsken Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen som vet hva det er slags bedrift? Kjøpte denne skjermen hos ps-data for nesten 1 og 1/2 måned siden. Skjermen var defekt da jeg fikk den. Saken gikk over til infocare med den noe missvisende logoen: Jeg får stadig nye datoer for når jeg skal få tilbake skjermen. Nå er den økt nesten 14 dager. PS-data har skjermen inne på lager. Burde jo få ny skjerm hos dem. Ville noen her godta å måtte vente 2 mnd på en skjerm man betalte nesten 5000 for. Dette henger ikke på greip. Kan man forresten heve hele kjøpet på ca 20.000 fra PS-Data? Ville jo tatt kortere tid å bestille hele PC-en på nytt hos Komplett. Har stort sett handlet alt hos PS-data. Men etter denne episoden skal jeg vurdere andre. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Meget overraskende egentlig, siden psdata stort sett får positiv omtale av serviceinnstilling. Hva med en telefon til psdata. Be pent om å få snakke med noen med litt handlekraft (sjefen på support eller noe) 2mnd hvis skjermen var DOA er jo alt for mye ventetid. DrE Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har hatt noen reperasjoner hos Infocare for en stund siden. Det tok alltid maks en uke! Har du kontaktet dem? Kanskje de kan komme med en forklaring om hvorfor det har tatt så lang tid? EDIT: Meget overraskende egentlig, siden psdata stort sett får positiv omtale av serviceinnstilling. Hva med en telefon til psdata. Be pent om å få snakke med noen med litt handlekraft (sjefen på support eller noe) 2mnd hvis skjermen var DOA er jo alt for mye ventetid. DrE Det er ikke psdata som har noe med denne returen å gjøre egentlig da.. men kanskje de kan ta ett alvorsord med Infocare?! Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Infocare sier at de ikke har skjermen inne. (Skulle få den inn i dag, men dette ble utsatt 14 dager + sendetid) Men PS-data har den inne. Burde jo få ny skjerm hos PS. Infocare foreslo å reparere skjermen. Men hvem vil ha reparert en skjerm man ikke har brukt. Dette vil dessuten ta lang tid. Uansett så er ikke dette holdbart i det hele tatt. Prøver å foreslå forskjellige løsninger, men får svar at "det ikke er sånn våre rutiner er" Har en dialog men dem. Men jeg trengte bra å få ut litt stim. Men det har jeg vel lov til hvis jeg må vente 2 måneder? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvis du får infocare til å bekrefte overfor ps at det kommer ny skjerm så burde jo ps kunne sende deg en fra lageret sitt. Men problemet blir jo da å få omdirigert skjermen fra infocare til ps, det er ikke alltid så enkelt som det kan høres ut :wink: Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 i forbindelse med en del tidligere jobber, så har jeg lang å god erfaring med infocare. med untak av et par enkelt tilfeller så har jeg bare hatt good erfaring, mulig jeg er litt partisk, men synes dem gjør en bra jobb. aja må bare si, jeg jobber ikke for ic, har aldri jobbet for ic, MR_T Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Selv har jeg litt blandet erfaring med Inforcare. I fjor fikk jeg problemer med skjermen og tok da kontakt med Inforcare. Vi avtalte at jeg skulle få tilsendt en ny skjerm og at jeg skulle sende inn min skjerm. Etter 2 dager fikk jeg ny skjerm levert på døren, og oppi esken lå det en ferdig utfylt pakkeseddel, så det var bare for meg å levere inn skjermen på postkontoret. Utrolig nok hadde de klart å gi meg en skjerm som det var feil på, så nå måtte jeg igjen kontakte Inforcare for å få tilsendt enda en skjerm. Enda mer utrolig var det feil på denne skjermen også, så da fikk jeg tilsendt nok en ny skjerm (som faktisk virket) Konklusjon i forhold til min erfaring: Inforcare er raske og gjøre det enkelt for kunden mtp. bytting og innlevering av skjerm, men sliter tydligvis med dårlige rutiner på ombyttings-skjermene. Jeg tviler på at dette er noe de fleste kunder opplever, men det er i hvert fall min erfaring med Inforcare... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg jobbet hos Infocare i Bergen under arbeidsuken på ungdomskolen for ca. 4 år siden - de virket da veldig greie. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Infocare skulle sende en bil og hente skjermen i dag eller i morgen. Ble til at de skulle reparere den. Gidder ikke å vente lengre. Han duden mente at skjermen ville være bedre etter den hadde vært hos dem pga at de stilte den inn bedre. Håper det ordner seg. Skal si i fra hvis det ikke gjør det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 de fikset min dell på 3 dager... Kanskje de venter på deler... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Selv har jeg litt blandet erfaring med Inforcare. (klippe, klippe...) Konklusjon i forhold til min erfaring: Inforcare er raske og gjøre det enkelt for kunden mtp. bytting og innlevering av skjerm, men sliter tydligvis med dårlige rutiner på ombyttings-skjermene. Jeg tviler på at dette er noe de fleste kunder opplever, men det er i hvert fall min erfaring med Inforcare... Høres ut som de fremdeles er som de var da jeg jobbet der for noen år siden De er hyggelige og flinke folk, bare litt ustrukturerte til tider..... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg benytter InfoCare ca 20-25 ganger HVER DAG, og stort sett (95%) av tingene er ferdig reparert 8 timer senere... Tror nok ikke at det er InfoCare som er skylden i at du må vente så lenge. Skjermprodusenten burde jo ha lager av bytteskjermer - og jeg tviler på at det er InfoCare som "venter" 2 måneder bare for å gjøre deg frustrert... men i utgangspunktet var vel dette en DOA som PSData skulle ha byttet der og da - ikke gå via InfoCare... Lenke til kommentar
enl Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Produkter som skjermer og skrivere tar ikke PSdata mot, det gjør produsenten. Produsenten sitter med ansvaret, ikke psdata. Hvis man sender varen til PSdata, tar det bare enda lengre tid. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Produkter som skjermer og skrivere tar ikke PSdata mot, det gjør produsenten. Produsenten sitter med ansvaret, ikke psdata. Hvis man sender varen til PSdata, tar det bare enda lengre tid. ... men det er PSData som har ansvaret og som står som selger. Retur/reklamasjon er en ting - DOA noe annet. PSData forplikter seg, når det tar så lang tid, å gi kunde en ny skjerm... Lenke til kommentar
Npt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg hadde en Sony 17" LCD skjerm som hadde masser av døde pixler. FIkk RMA nr, sendte inn klokken 14.00 fikk ny skjerm på døra klokka 18.00 Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg jobber ofte med infocare. De er veldig bra på support, når det gjelder bedrifter i hvertfall (spes vår bedrift???). Har ikke hatt noen ting å utsette på de. De kommer helt hit fra drammen bra for å bytte en disk( de kunne ha sendt den i posten, men nei da, de kjøre bare 10 mil for 30 sek arbeid). Infocare er bra, ihverfall i de situasjonene jeg har vert borti. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har hatt en hansol og en viewpoint skjerm der, de er seriøse og ordner opp. (det ble seff noe kluss første gangen, men det var egentlig et sært tilfelle). Andre gangen så fikk jeg bytteenhet to dager etter registreringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå