Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei Jeg sitter med en eno 240 nå og skal kjøpe et lian li pc7 i dag, men har veldig lyst til å begyne å skjære hull til radiatoren før jeg før brakketen i overimorgen! de rillenne i braketten, er de helt like som de rillene på radiatoren? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hva med en telefon til hans petter på microplex? Eller en PM i forumet på microplex... kanskje du får kjappere svar. DrErling Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Vi har opplevd at enkelte kunder kontakter oss på privat-/mobiltelefon.Vi ber innstendig om at dette ikke gjøres - hverken i eller utenfor kontortid. Jeg er ikke medlem der.. orker ikke å melde meg inn.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Mente ikke på privat telefon da. Ring kontortelefonen. Det er vel bare HP og broren pluss et par andre som drifter microplex såvidt jeg vet? Burde da være mulig å få hjelp. DrE Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Var det ikke denne kombinasjonen yummy laget? Ligger jo en artikkel en plass. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 HeiJeg sitter med en eno 240 nå og skal kjøpe et lian li pc7 i dag, men har veldig lyst til å begyne å skjære hull til radiatoren før jeg før brakketen i overimorgen! de rillenne i braketten, er de helt like som de rillene på radiatoren? Tror det ja, men jeg har vifter i mellom, så jeg ser ikke kantene på raddisen. Men det aller beste er å vente på grillen, for da kan du bruke grillen til merking. Da får du garrantert et bra resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå