GoL_eoL Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tja, topic sier det meste. Hva bør jeg velge? Noen som har noen erfaringer angående temaet de vil dele? Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Pris: Powercolor Stabilitet: Sapphire Nå skal det sies at de aller fleste er veldig godt fornøyde med sitt powercolor kort, og skulle det skje noe, har man garanti. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 NEI powercolor SUGER! Snakker av erfaring! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har også holdt en knapp på PowerColor, men etter å ha lest om dårlige erfaringer blant flere brukere på forumet (det blir visstnok ganske varmt og låser seg i heftig gaming) så har jeg konkludert med at jeg går for et Sapphire 9800 Pro. Kjøper bulk-versjon, og setter selv på heatpipe og vifte som jeg kjøper fra barnevennlige MicroPlex. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har null problemer med mitt PowerColor 9800pro kort . Kjører den stabilt på 436,5 MHz. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sappire kort og powercooler kort er HELT identiske, faktisk så er det bare navnet og prisen som skiller dem (noen sier minnet også er forskjellig, men det gjleder bare spsialutgaver av powercooler). Beviset ligger i at begge kortene har umodifisert kommet ut av ATI sin fabrikk og jeg tviler litt på at ATI gidder å lage to forskjellige typer 9800 kort bare for at det ene skal utvikle mer varme. Når noen sier at powercooler utvikler mye varme, så er det felles for alle 9800 kort og kabinett vifte er å ambefale. Powercooler kort er absolutt å ambefale forran sappire: samme kort, hygligere pris! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 bare tull at sapphire er mer stabilt enn powercolor. Har hatt kort både fra saphire og powercolor som har blitt for varme. I begge tilfeller fordi vifta på kortet tok kvelden. Nå har jeg et powercolor 9800 pro i min maskin, og har null problemer . Kjører 3,8 drivere og i følge mange kommer vel pcen min til å ta fyr hvert øyeblikk... Feil på kort skjer hos alle produsenter. De siste to åra har jeg hatt tre grafikk kort. Et fra club3d, et fra sapphire og et fra powercolor. Hver gang har jeg bytta kortene pga av at de har vært defekte . Skal vel egentlig ikke gå ann å være så uheldig, men tror noen der oppe ikke liker meg *grin* Og selfølgelig kjøper du et pro kort foran et non pro kort hvis du har råd til det. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 bare tull at sapphire er mer stabilt enn powercolor. Har hatt kort både fra saphire og powercolor som har blitt for varme. I begge tilfeller fordi vifta på kortet tok kvelden. Nå har jeg et powercolor 9800 pro i min maskin, og har null problemer . Kjører 3,8 drivere og i følge mange kommer vel pcen min til å ta fyr hvert øyeblikk... Feil på kort skjer hos alle produsenter. De siste to åra har jeg hatt tre grafikk kort. Et fra club3d, et fra sapphire og et fra powercolor. Hver gang har jeg bytta kortene pga av at de har vært defekte . Skal vel egentlig ikke gå ann å være så uheldig, men tror noen der oppe ikke liker meg *grin* Og selfølgelig kjøper du et pro kort foran et non pro kort hvis du har råd til det. orjanos hvordan kan du si at du har hatt mange PowerColor kort når de nettopp har startet nå med å produsere kort. Mulig jeg tar feil men mener at de har ikke drevet på lenge. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 har jeg sagt det? Hvor? HAr hatt to, et som jeg bytta fordi det var defekt, og det jeg har nå, som funker som en drøm. Og som nevt under her, Powercolor har værdt på markedet lenge. Ikke i Norge, men det som er nytt i Norge er ofte gammelt i mang andre deler av verden. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 PowerColor er en av de eldste leverandørene av ATI kort, eldre enn Sapphire. Har selv hatt/har et PowerColor 9800 PRO, for tiden er det i retursak p.g.a. vifte som ikke fungerer men frem til det tidspunktet så hadde jeg ikke én krasj eller noe trøbbel med overopphetning selv i en relativt varm maskin. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 NEI powercolor SUGER! Snakker av erfaring! Lungemann, kan du vennligst utdype det litt mer og si hva du mener med å suge? Mitt PowerColor-kort fungerer utmerket, så hvis du har hatt problemer med det, kan du ikke dele det med andre? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå