Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gir kjæresten min for mange komplimenter til andre?

Anbefalte innlegg

Dette handler ikke om at jeg tror han er utro, det er stoler jeg på at han ikke er. Problemet er at vi på langt unna hverandre, han jobber for FN i ett afrikansk land og er halvt kongolesisk og halvt tysk. Så det blir som regel til at jeg reiser for å treffe han. Nå har jeg klart å få meg ett frivillig arbeid i en måned fra høsten av i samme landet, noe vi begge ble veldig glade for.

Han har alltid vært veldig intresert i kunst, og deler av arbeidet hans går ut på å jobbe som fotograf. Da jeg prøvde å engasjere meg mer i hans interesser og se litt på alle de modellene, fotografene, designerene og makeupartistene han snakker om, oppdaget jeg plutselig at han er er ekstremt raus med komplimenter. Dvs. at på sidene til enkelte jenter er liker han og kommenterer så og si hvert eneste bilde av de. Kommentarer som: Du er så utrolig nydelig, jeg fikk hjertebank når jeg så det bildet, du er utrolig vakker osv osv. Nå skammer jeg meg fordi jeg blir sint og oppfører meg så utrolig dumt at jeg skjekker dette med gjevne mellomrom. Jeg vet at han generelt gir utrolig mange komplimenter og støtter opp om folk som driver med forskjellige typer kunst. Problemet er bare at noen av disse kommentarene er etter min mening flørting. Det er også klart gjennom kommentarene at han snakker en del med disse privat.

Vi har vært sammen i to år og jeg har ikke tidligere reagert så mye på dette. Men etter ett halvt år fra hverandre, merker jeg at jeg begynner å oppføre meg helt sprøtt.

Hvor mye ville dere ha godtatt av kjæresten? Hadde en kommentar som "you are so extremly beautifull, its to bad I never got the change to meet you, but thank you for all the beautifull conversations, dont stop publishing pictures ;) ;) vært noe dere hadde reagert på. Jeg har som sagt veldig dårlig samvittighet og tror at om jeg tar dette opp kan det ende med en krangel vi ikke trenger nå som vi er så langt borte fra hverandre.

Anonymous poster hash: 20716...eac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"you are so extremly beautifull, its to bad I never got the chance to meet you, but thank you for all the beautifull conversations, dont stop publishing pictures ;) ;)

Jeg har ikke lyst å si noe men, jeg skal være ærlig det høres ikke bra ut. For det første synes han at hun er utrolig vakker, og de har snakket sammen. beutifull conversations - ...okei.. og det siste kunne han spart seg for .. Gutter klarer ikke å holde den i buksa. Avstands forhold fungerer ikke. Han elsker deg sikkert. De fleste gutter er ute etter bare sex med andre, det der er ikke vennskaps talk..

Lenke til kommentar

"you are so extremly beautifull, its to bad I never got the chance to meet you, but thank you for all the beautifull conversations, dont stop publishing pictures ;) ;)

Jeg har ikke lyst å si noe men, jeg skal være ærlig det høres ikke bra ut. For det første synes han at hun er utrolig vakker, og de har snakket sammen. beutifull conversations - ...okei.. og det siste kunne han spart seg for .. Gutter klarer ikke å holde den i buksa. Avstands forhold fungerer ikke. Han elsker deg sikkert. De fleste gutter er ute etter bare sex med andre, det der er ikke vennskaps talk..

Akkurat denne jenta har han aldri truffet da.. Han er ekstremt pompøs, det må jeg nevne. Men jeg hadde ærlig ikke blitt forbanna om han hadde dummet seg og hatt seg med ei ann ei på fylla. Det er disse komplimentene, jeg tror han leker litt med ilden der. Når jeg kommer for å bo hos han i ett halvt år, forventer jeg jo at han ikke holder andre muligheter oppe.

Ellers tror jeg ikke gutter er mer utro en jenter, jenter er kansje bare mer utspekulerte og flinkere til å skjule det.

Ja, jeg forstår hvorfor han synes hun er utrolig vakker, fordi det er hun. Å ikke tro at kjæresten tenker det om andre jenter er naivt etter min mening. Men er det for mye forlangt å forvente at han ikke nødvendigvis sier det til alle hele tiden?

TS

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

skyld på alkoholen ja...hvis man elsker noen virkelig..så gjør man ikke sånt. Gutt 20.

Etter min mening tåler man at noen driter seg om man virkelig elsker dem. Jeg har aldri vært utro selv, å jeg tror heller ikke at han er det. Jeg bare lurer på om jeg overreagerer med disse kommentarene han skriver til andre.

Lenke til kommentar

Du overreagerer ikke! Aldri i livet om dette hadde vært greit for meg, selv om jeg er gutt.

Er du i forhold, er det ingen andre som er vakre enn den du er i forhold med.

Når Channing Tatum kom til Norge ble han spurt om han synes norske jenter er vakre, tror svaret hans var; "I dont't see Norwegian Girls, I am married.."?

Ble litt glad, for hvor trofast han egentlig er.. det er få av disse nå for tiden..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du overreagerer ikke! Aldri i livet om dette hadde vært greit for meg, selv om jeg er gutt.

Når Channing Tatum kom til Norge ble han spurt om han synes norske jenter er vakre, tror svaret hans var; "I dont't see Norwegian Girls, I am married.."?

Ble litt glad, for hvor trofast han egentlig er.. det er få av disse nå for tiden..

Dette er ikke frekt ment, men hvor gammel er du? Da jeg var 19 trodde jeg også det, men etter å ha vært i lange forhold, så klart man synes andre er kjekke eller pene. Det plager meg ikke i det hele tatt, det er slik det er! Man kan synes noen er nydelige uten å være forelska i dem. Så klart mange jenter er penere enn meg eller har finere kropp enn meg. Men så lenge jeg er fornøyd med meg selv, så er det ikke ett problem til vanlig. Men ja, det er fint og høre at andre også mener han har gått litt over streken.

Lenke til kommentar

Dette er da ikke langt over streken, man må da kunne få lov til å kommunisere med andre kvinner selv om man er i ett forhold med en.

Hvis han kommuniserer mer med en annen kvinne er det kansje litt suspekt(hvis det ikke er jobbrelatert), som kjent er ikke menn venner med kvinner for gode samtaler, men han må da få lov til å være høffelig mot andre kvinner slik som det eksemplet du ga.

Jobber man som fotograf skader det sikkert ikke å smøre modellene med litt komplimenter så de velger han neste gang de trenger bilder.

Nesten flørting er en naturlig del av mange yrker, sålenge han gjør dette for jobben er det ikke noe å frykte. Folk som er profesjonelle vet å skille mellom privat å jobb, selv om de kansje ikke klarer å forklare det til en 3.part.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er da ikke langt over streken, man må da kunne få lov til å kommunisere med andre kvinner selv om man er i ett forhold med en.

Hvis han kommuniserer mer med en annen kvinne er det kansje litt suspekt(hvis det ikke er jobbrelatert), som kjent er ikke menn venner med kvinner for gode samtaler, men han må da få lov til å være høffelig mot andre kvinner slik som det eksemplet du ga.

Jobber man som fotograf skader det sikkert ikke å smøre modellene med litt komplimenter så de velger han neste gang de trenger bilder.

Nesten flørting er en naturlig del av mange yrker, sålenge han gjør dette for jobben er det ikke noe å frykte. Folk som er profesjonelle vet å skille mellom privat å jobb, selv om de kansje ikke klarer å forklare det til en 3.part.

Takk skal du ha :) Godt å få slike råd før man går mongo på typen for ingen grunn! :)

Lenke til kommentar

I betraktning av at jeg selv er mann og hva du nevner om hvem han er og hva han jobber med, skjønt det ikke er mye, ville jeg ikke vært det minste bekymret.

Tusen takk :) Da har jeg sannsyneligvis ungått en krangel da, med å prøve å slå meg til ro med at det er en del av jobben hans :)

Han jobber som fotograf, en del på moteshow og lignende, noe eget arbeid, og ca 50% for FN og andre organisasjoner.

Er sikkert det å være fra hverandre i ett halvt år som gjør meg litt gal også.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

PS: du postet bare som anonym i første posten din, resten ser ut til å være åpne for alle. (Vet ikke om det er hensikten eller ikke, men tenkte jeg skulle si ifra)

Jeg postet som anonym ved en feiltagelse tror jeg, var ikke meningen, derfor jeg skrev TS på neste innlegg. Men takk skal du ha uansett :)

Lenke til kommentar

I betraktning av at jeg selv er mann og hva du nevner om hvem han er og hva han jobber med, skjønt det ikke er mye, ville jeg ikke vært det minste bekymret.

Tusen takk :) Da har jeg sannsyneligvis ungått en krangel da, med å prøve å slå meg til ro med at det er en del av jobben hans :)

Han jobber som fotograf, en del på moteshow og lignende, noe eget arbeid, og ca 50% for FN og andre organisasjoner.

Jeg ville uansett ikke ment at det er negativt, men som fotograf og organisasjonsarbeider er en ekstra stor del av arbeidet forbundet med relasjoner og sosial kapital, så da er det i hvert fall ikke rart at han er utadvendt.

Lenke til kommentar

Jeg ville uansett ikke ment at det er negativt, men som fotograf og organisasjonsarbeider er en ekstra stor del av arbeidet forbundet med relasjoner og sosial kapital, så da er det i hvert fall ikke rart at han er utadvendt.

Takk skal du ha! :) Er nokk bare meg som tar litt av på grunn av avstanden.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Dette er ikke frekt ment, men hvor gammel er du? Da jeg var 19 trodde jeg også det, men etter å ha vært i lange forhold, så klart man synes andre er kjekke eller pene. Det plager meg ikke i det hele tatt, det er slik det er! Man kan synes noen er nydelige uten å være forelska i dem. Så klart mange jenter er penere enn meg eller har finere kropp enn meg. Men så lenge jeg er fornøyd med meg selv, så er det ikke ett problem til vanlig. Men ja, det er fint og høre at andre også mener han har gått litt over streken.

jeg er 21. Det er såklart greit å syntes at andre pene og kjenne, men behold i tankene. Hvem liker at kjæresten skal snakke om hvor fin andre er?

Lenke til kommentar

Jeg syns det var over streken ;) Selv om han jobber som fotograf.
Jeg vet at om typen MIN hadde sagt noe sånt, så hadde han hatt stooore problemer, for jeg vet hva som ligger bak intensjonen, og også hva som er akseptabelt for han at jeg sier til andre menn.

MEN, så er det forskjell på gutter også.
Noen gutter flørter med null intensjon om noe som helst, andre flørter selvsagt fordi de vil at noe mer skal skje ;)

Men jeg antar at det er greit for han at du også flørter med andre menn ?

Endret av Lady_A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er 21. Det er såklart greit å syntes at andre pene og kjenne, men behold i tankene. Hvem liker at kjæresten skal snakke om hvor fin andre er?

Gitt at han har det samme synet uansett, er det vel bedre at hun vet hvor hun har ham enn at hun må gå rundt og lure på om han titter på andre kvinner? At han ikke legger lokk på dette, tyder på at det ikke er noe mer i sannheten enn det utgir seg for å være.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var over streken ;) Selv om han jobber som fotograf.

Jeg vet at om typen MIN hadde sagt noe sånt, så hadde han hatt stooore problemer, for jeg vet hva som ligger bak intensjonen, og også hva som er akseptabelt for han at jeg sier til andre menn.

MEN, så er det forskjell på gutter også.

Noen gutter flørter med null intensjon om noe som helst, andre flørter selvsagt fordi de vil at noe mer skal skje ;)

Men jeg antar at det er greit for han at du også flørter med andre menn ?

Nei, jeg gjør ikke det. Men det trenger jeg heller ikke i jobben. Å jobbe som fotograf i Afrika handler mye om hvem du kjenner, det har jeg forstått. Han skriver jo dette offentlig og må være fult klar over at jeg kan se det - jeg tenker jo også at hadde han hatt noe å skjule så hadde han da ikke skrevet det så åpenlyst. Jeg har forlengst akseptert at en del av jobben hans er å jobbe med knallfine modeller. En del som ønsker å bli modeller går veldig langt for å få en photoshoot, men såpass stoler jeg på han at jeg er sikker på at han ikke er utro.

Det har vist seg vanskelig å forklare hvorfor jeg reagerer på kommentarene uten at jeg samtidig anklager eller antar noe. Jeg ønsket bare å vite om jeg er urimelig på dette punktet, fordi jeg visste hva han gjore før jeg ble sammen med han.

Gitt at han har det samme synet uansett, er det vel bedre at hun vet hvor hun har ham enn at hun må gå rundt og lure på om han titter på andre kvinner? At han ikke legger lokk på dette, tyder på at det ikke er noe mer i sannheten enn det utgir seg for å være.

Han kommer alltid til å titte på andre kvinner, alle menn gjør det. Tror det som egentlig plager meg er at det er litt ydmykende at typen min skriver sånnt. At jeg faktisk bryr meg for mye om hva andre mener som ser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...