Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rett til å lage mye støy under samleie?

Anbefalte innlegg

Jeg leier leilighet sammen med en venninne, og lurer da på hvor vidt jeg "har rett" til å knulle på mitt rom når hun er i huset liksom, dersom hun ikke liker det faktum at jeg har en fyr i senga? Hun vet jeg trenger å rive meg løs i blant, og det har jeg en fuckbuddy til, men er ikke alltid vi kan være hos han og da vil jeg gjerne at han kommer til meg. Så kan jeg gjøre det uten å måtte be hun om lov?

Anonymous poster hash: 290a1...1ce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du knuller vell hvem du vil, når du vil. Men at du / dere hyler, det er ikke akseptabelt.

Er alltid påpasselig med lydnivå., men hun virker ubegeistret for tanken på at det finner sted, om så det er lydløst. men jeg vil jo ikke leve i sølibat heller, bare fordi jeg ikke bor alene

Anonymous poster hash: 290a1...1ce

Lenke til kommentar

Altså, hvis hun synes dette er ukomfortabelt går det jo an å prøve å ta litt hensyn, i likhet med alle andre ting som plager andre selv om det er innenfor loven, men problemet er først og fremst hennes så lenge dette foregår før 23:00. Vanskelig å si noe særlig mer uten å vite hvordan kollektivet er og hvordan dere holder på. Hvis det er lytt og dere er ekstremt høylytte er det noe annet enn at hun bare synes det er ekkelt å tenke på at det ligger noen og puler på naborommet.

Lenke til kommentar

Det er en svært misvisende tittel her, den må endres!

Jeg spør IKKE om det er ok med høyt støvnivå, har også presisert at jeg demper meg, så spørsmålet er ene og alene om det er ok å ha pulebesøk uten samtykke fra øvrige beboere i leiligheten!?

Anonymous poster hash: 913af...403

Og du mener tittelen du hadde var mer passene? :roll:

Lenke til kommentar

Det er en svært misvisende tittel her, den må endres!

Jeg spør IKKE om det er ok med høyt støvnivå, har også presisert at jeg demper meg, så spørsmålet er ene og alene om det er ok å ha pulebesøk uten samtykke fra øvrige beboere i leiligheten!?

Du har en annen bruker enn den som startet tråden da, du driver vel ikke med ulovelig flerkontoneri vel :p

edit nvm husker ikke om denne siden bruker hashen til brukernavn eller IP

uansett du fikk svar da så spiller ingen rolle nå lenger

Endret av Teemonster
Lenke til kommentar

Noen som ikke får seg nok eller?

Men ville vel bare vært høflig å si ifra ihvertfall i rimelig tid så hun evt. kan finne på noe annet.

Hadde jeg bodd med en kamerat så hadde ikke jeg vært så happy for å høre på sexlyder sånn midt på ettermiddagen,

men jeg hadde nå bare sagt takk for heads up og gjort noe annet evt. brukt headset på pcen hvis jeg hadde blitt fortalt på forhånd :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

selvfølgelig får du lov til det! hva du gjør på ditt eget rom i din egen seng er da vel ingenting av henne business. hun er sannsynligvis sjalu fordi at du får sex og hun ikke eller noe sånt... la meg gjette, du er penere enn henne?

Vil ikke si jeg er penere enn henne, liker utseendet hennes veldig godt. Men jeg er betraktelig mer aktiv enn henne, og det er muligens noe hun ikke liker ja. Så kan vel ha noe med det å gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...