inside_450727 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 HeiEr det noen som har noen erfaringer med disse 2 tvene? Klarer ikke finne noen tester eller tilbakemelding på disse 2 modellene. Må vel være noen her inne som har kjøpt disse tvene som kan gi en tilbakemelding? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei Er det noen som har noen erfaringer med disse 2 tvene? Klarer ikke finne noen tester eller tilbakemelding på disse 2 modellene. Må vel være noen her inne som har kjøpt disse tvene som kan gi en tilbakemelding? Har ingen erfaring med akkurat disse TVene, men jeg har derimot kjøpt Andersson L48510FHD PVR, som jeg antar er akkurat det samme bortsett fra skjermstørrelsen. Har hatt TVen i ca tre uker, og synes jeg har fått veldig mye for pengene. Skal en klage på noe så må det være lyden, som rett og slett må beskrives som elendig. Synes som sagt jeg har fått veldig mye for pengene, men en får selvfølgelig ikke samme kvalitet for 3500 som for 15000. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Vurderer å kjøpe Andersson 55" selv. Skal være i hybelen, så student budsjettet er ikke alt for stort. Ønsker tilbakemeldinger. Godt kjøp? Lenke til kommentar
_slave_ Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hei Må bare dra opp igjen denne tråden da ingen hadde erfaringer... Men ut fra spesifikasjonene? Hvordan ser denne egentlig ut? http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-55-75-tommer/Andersson-L65510FHDPVR/197405.5290/ Har selv gått på en liten "billig smell" tidligere da jeg kjøpte en 47" Sandstrøm. Fotball kampene på den blir spilt med en komet isteden for vanlig fotball.... Men det kommer vel av 50hZ panel? Linken viser en på 100hZ. Skulle gjerne hatt litt størrelse på tv'n i kjellerstua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå