maskot Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Hei. PCen min kom med windows 8, dette er omtrent et år siden. En dag trykte jeg på feil knapp og fikk 8.1 For noen uker siden, kanskje 1 mnd, så fant jeg ut at jeg kan få windows 8 alikevel, så jeg nedgraderte. Så slo jeg på PCen i dag, og den begynner å starte seg på nytt og installere oppdateringer. Så når den er ferdig har jeg da windows 8.1 igjen! Driver windows og tvinger igjennom updates til 8.1? Er det noen ulemper med 8.1? Takk Endret 11. juli 2014 av maskot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Du må jo vite hvilke ulemper der er med Windows 8.1, siden du valgte å nedgradere. Det må jo være en grunn til at du valgte å nedgradere. 2 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Det er vel ingen ulemper med windows 8.1? du får startknappen tilbake med masse bra høyreklikk snarveier. "Metro" fullskjermsprogrammene får minimerings og avsluttings knapper i høyre hjørne som før, og de legger seg på oppgavelinjen når du minimerer. Du kan også starte maskinen rett til skrivebordet istedenfor til startmenyen som i Windows 8 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Det er bare fordeler med win 8.1 vs 8. Kos deg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå