Gå til innhold

Derfor bør du aldri trykke på heisknappen på sykehuset

Anbefalte innlegg

Jeg er rystet over hvor mange, tilsynelatende oppegående folk som tar opp lommetørkleet, bretter det litt til de finner en ren flekk, snyter seg, bretter det sammen og putter det i lomma.

Gjør det samme med litt maling og se hvordan lomme og fingre ser ut etter et par-tre ganger.

I tillegg har man alle de som ikke vasker hendene etter å vært på do.

Eller Enda verre... Folk som ikke vasker hendene før de tar tak i brannslangen! Typisk kontor folk etc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare det at artikkelen kommer fra en amerikansk tabloidblekke sier sitt til hvor mye man skal drite i det som blir sagt.

Det er bakterier over alt - amerikanere er hypokondere hele gjengen. Likevel tar de med seg skoene inn i stuen og opp i møblene.

Lenke til kommentar

...

I tillegg har man alle de som ikke vasker hendene etter å vært på do.

Hvor mange/farlige bakterier har jeg på tissen etter en dusj? Avfallsstoffgeleideren er jo pakket inn i hud, og bør ikke ha flere bakterier enn bak ørene?

...men jo... jeg vasker meg på hendene gjerne både før og etter for det er normen vi går etter...

Lenke til kommentar

En vanlig unnskyldning er visst at de mener urin er sterilt og følgelig er håndvask unødvendig.

Har vondt for å tro at urin er sterilt i utgangspunktet, og spesielt etter å ha passert igjennom "avfallsgeleideren" som jo befinner seg i et klamt og urinfuktet sted i underbuksen.

Onkelen min snøt seg før han begynte å rote i posen med leftover pizzabiter her om dagen. Da ville ikke jeg ha noen pizzabit. Kanskje det var med vilje for å få alle selv?

Effektivt var det i allefall :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...