MegherNå Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei, Jeg har kjøpt et eldre rekkehus som har en gammel oljekamin stående i stua. Den heter Trolla 520. Det ser ikke ut til å være noen skader eller lignende på den. Er den verdt noe? Mvh Meg. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Med tanke på at forbud mot fossil oljefyring trer i kraft i 2020, så kan jeg ikke tenke meg at dette er verdt noe som helst. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Du får vel rundt 70 øre kiloen om du selger den som skrapmetall. Lenke til kommentar
MegherNå Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Takk for svar. Ja, det var det jeg trodde. Men jeg så han her på Finn.no som skal ha 15000,- for sin Trolla 640 oljekamin, så jeg ville bare være sikker: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49378324&searchclickthrough=true&searchQuery=trolla Han er kanskje noe optimistisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Den gule vasen på bildet følger med ved rask avgjørelse. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Sålenge det er en deadline på fyringsolje så kan jeg ikke se for meg at disse er noe værdt med mindre noen kommer opp med bioolje for oljefyringsanlegg og det kan vel godt hende når deadlinen nærmer seg. Lenke til kommentar
MegherNå Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Ja, vasen var fin. Skal sjekke ut det med skrapmetall. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå