Tycho Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har en asus brenner på 52x med flextra link. Når jeg brenner en full 700mb plate på 48x uten simulation og verification og alt dette, tar dette ca 7 min. Og i tilegg når jeg brenner blir pc'n min så treg at jeg ikke en gang kan høre på musikk, eller gjøre noe annet på den Jeg forstår ikke at dette kan være riktig siden gamle pc'en min med en 18x brenner brant like fort. Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 er det ingen som vet det? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Gå inn i System-> Maskinvare-> Enhetsbehandling Velg IDE ATA/ATAPI-Kontroller (eller hva det heter hos deg) Gå inn i primære og sekundære IDE kanalen. Velg skillearket Avanserte instillinger og sjekk at "overføringsmodus" er satt til "DMA hvis tilgjenegelig Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 dma står på. den står på ultra dma modus 2 ( kan jeg ha lest et sted at dma 1 er bedre?) Før i dag prøvde jeg å brenne en iso fil fra alcohol. den viste at jeg brente på 10x, og cpu og buffer forbruken sto på 100% nesten hele tiden. Jeg har asus a7n8x deluxe, med amd athlon 2500+ Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Dma står på på hardiskene mine. på brenneren står den på dma hvis tilgjengelig, men på gjeldene status står det: PIO-modus Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 jeg fikk fiksa det på egenhånd ved å instalere nyeste firmware til brenneren min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Dma står på på hardiskene mine. på brenneren står den på dma hvis tilgjengelig, men på gjeldene status står det: PIO-modus Der har du egentlig hovedproblemet ja. DMA mode MÅ stå på for at du skal ta nytte av full hastighet av brennern din (sett at du ikke har en 4x brenner da). jeg fikk fiksa det på egenhånd ved å instalere nyeste firmware til brenneren min. Den har vel kanskje skrudd på DMA selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå