AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei Jeg og typen vil gjerne piffe opp ting litt i sengen, og jeg liker å kle meg opp med strømper, høye hæler og lignende. Men hvor kan man kjøpe slikt? Har tidligere bare handlet hos erotikknet, men finnes det andre som selger slikt på nett, og som sender i anonym pakke? Anonymous poster hash: 84f7a...00b Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) hvorfor skulle strømper og høye heler måtte sendes anonymt? dette får du på de fleste butikker som selger jenteklær. Ellers vil et enkelt google søk gi deg ca 2874 treff på norske nettbutikker for erotiske artikler, for å nevne noen: Kondomeriet, erotikk1, club4 osv osv osv osv osv alle disse sender anonymt Endret 11. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 hvorfor skulle strømper og høye heler måtte sendes anonymt? dette får du på de fleste butikker som selger jenteklær. Ellers vil et enkelt google søk gi deg ca 2874 treff på norske nettbutikker for erotiske artikler, for å nevne noen: Kondomeriet, erotikk1, club4 osv osv osv osv osv alle disse sender anonymt Har sjekket opp en del men ser jo at de er latterlig dyre i forhold til for eksempel Amazon. Fikk tre ganger så mye derfra som fra en norsk butikk. Vet noen av noen utenlandske butikker som har gode priser og sender til norge? Er student så det er kos på trangt budsjett. Skulle gjerne hatt et sexy korsett men det koster jo fort 500kr i norge mot 150 i UK:( Anonymous poster hash: 84f7a...00b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 hvorfor skulle strømper og høye heler måtte sendes anonymt? dette får du på de fleste butikker som selger jenteklær. Ellers vil et enkelt google søk gi deg ca 2874 treff på norske nettbutikker for erotiske artikler, for å nevne noen: Kondomeriet, erotikk1, club4 osv osv osv osv osv alle disse sender anonymt Har sjekket opp en del men ser jo at de er latterlig dyre i forhold til for eksempel Amazon. Fikk tre ganger så mye derfra som fra en norsk butikk. Vet noen av noen utenlandske butikker som har gode priser og sender til norge? Er student så det er kos på trangt budsjett. Skulle gjerne hatt et sexy korsett men det koster jo fort 500kr i norge mot 150 i UK:( Anonymous poster hash: 84f7a...00b dama mi kjøper korsetter fra en butikk som heter Corset Story, jeg som mann kan absolutt anbefale dem! der får du også ordentlige korsetter som du kan snøre hardt igjen, blir helt gal når dama kjøper sånt jeg Anonymous poster hash: 050eb...a2f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 dama mi kjøper korsetter fra en butikk som heter Corset Story, jeg som mann kan absolutt anbefale dem! der får du også ordentlige korsetter som du kan snøre hardt igjen, blir helt gal når dama kjøper sånt jeg Hei, kan ikke du spørre dama di om hun bruker noen andre nettbutikker også? Jeg tror i hvertfall at noen av de som var på Corset Stry kommer til å slå ann her hjemme, men greit med flere alternativer Anonymous poster hash: 84f7a...00b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 dama mi kjøper korsetter fra en butikk som heter Corset Story, jeg som mann kan absolutt anbefale dem! der får du også ordentlige korsetter som du kan snøre hardt igjen, blir helt gal når dama kjøper sånt jeg Hei, kan ikke du spørre dama di om hun bruker noen andre nettbutikker også? Jeg tror i hvertfall at noen av de som var på Corset Stry kommer til å slå ann her hjemme, men greit med flere alternativer Anonymous poster hash: 84f7a...00b Hun sverger til dem visstnok, kvalitet er visstnok viktig når man skal ha korsett, er den ikke ordentlig laget med spiler funker de ikke å snøre igjen ordentlig. Koster litt men ofte gode tilbud på Corset Story.... Anonymous poster hash: 050eb...a2f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 var på ferie i 3 uker i bobil med noen kompiser en gang og tvang meg selv til å ikke runke, var nesten pedo på slutten for jeg var så frustrert, når jeg kom hjem lå dama i senga med kun korsett, nettingstrømper og høyhælte sko, hun sa "gjør hva du vil med meg". Kommer jeg aldri til å glemme Anonymous poster hash: 050eb...a2f 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg