Reidar1945 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Street Cat... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Koselig bilde og liker godt fargene...det er noe som gjør at jeg liker det.. selv om det er en veldig vanlig situasjon men kanskje ikke akkurat vakker positur;) Liker det jeg!! MVH Tove Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Koselig bilde og liker godt fargene...det er noe som gjør at jeg liker det.. selv om det er en veldig vanlig situasjon men kanskje ikke akkurat vakker positur;) Liker det jeg!! MVH Tove Jeg har det likedan og jeg tror fargene får ta skylda!! :- O Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ja, kattedyr uansett størrelse sleiker seg overalt. Flott eksponert dette. Litt forsiktig lysdemping og kanskje økt kontrast ville kanskje hente fram detaljene enda bedre selv om du allerede har gode detaljer i det hvite takket være god skarphet. Brukbar plassering i flata selv om jeg er inne på tanken med mindre luft til venstre og mer til høyre - noe som først må prøves ut for å se om det funker. Det kan jo bli feil. Roar Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Ja, kattedyr uansett størrelse sleiker seg overalt. Flott eksponert dette. Litt forsiktig lysdemping og kanskje økt kontrast ville kanskje hente fram detaljene enda bedre selv om du allerede har gode detaljer i det hvite takket være god skarphet. Brukbar plassering i flata selv om jeg er inne på tanken med mindre luft til venstre og mer til høyre - noe som først må prøves ut for å se om det funker. Det kan jo bli feil. Roar Takk Roar for super kommentar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg