Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/

am i right?

Lenke til kommentar

skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/

am i right?

Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det.

Anonymous poster hash: bc44a...0d1

Lenke til kommentar

am i right?

Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det.

Du får vente noen dager og se om du får mensen da vettu :) sikkert spennende for dere :) lykke til

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

am i right?

Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det.Anonymous poster hash: bc44a...0d1

Du får vente noen dager og se om du får mensen da vettu :) sikkert spennende for dere :) lykke til

Takk :):)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan går det? Kom mensen?

Det er fint mulig å få falsk negativ. Hvis du hadde eggløsning senere enn du antok så vil også testen slå ut senere :) det varierer også hvor mye hcg man produserer (hormonet som gir utslag på test), så det slår senere ut for noen enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...