AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Har tatt slik graviditetstest som man kan ta 3-4 dager før mensen. Om den kommer. Og fått ikke gravid. Er det noen her som alikevel har vært gravid? Fått gravid på test etter ikm? Anonymous poster hash: bc44a...0d1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/ am i right? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ja, graviditetstester har en feilmargin, så du kan ha fått en falsk negativ. Ta kontakt med legen din om du er i tvil. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/ am i right? Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det. Anonymous poster hash: bc44a...0d1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/ am i right? Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det. Anonymous poster hash: bc44a...0d1 Du får vente noen dager og se om du får mensen da vettu sikkert spennende for dere lykke til Endret 11. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 skal du ikke ta testen noen dager etter du egentlig skulle hatt mensen? altså hvis du skal ha mensen på en mandag egentlig, men den ikke kommer, så tar du en test f.eks på torsdag eller fredag..... hvordan vet jeg som gutt dette bedre enn en jente? :/ am i right? Det er ny test som funker 3-4 dager før kommende mens. Er så oppblåst i magen, og har liten drøm om å være gravid. Men tror jeg ikke er det.Anonymous poster hash: bc44a...0d1 Du får vente noen dager og se om du får mensen da vettu sikkert spennende for dere lykke til Takk :) Anonymous poster hash: bc44a...0d1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvordan går det? Kom mensen? Det er fint mulig å få falsk negativ. Hvis du hadde eggløsning senere enn du antok så vil også testen slå ut senere det varierer også hvor mye hcg man produserer (hormonet som gir utslag på test), så det slår senere ut for noen enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå