jakja Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg mottok i går en motorola moto g med kitkat på og førsteinntrykket var bra, men etter 30 minutter så ble plutselig alle app-oversiktsbildene helt sorte da jeg bladde gjennom dem. Er dette en vanlig feil,eller kan jeg ha gjort noe galt? Vurderer å returnere den da endel fordommermot android ble oppfylt ganske kjapt (at det er litt rotete/ustabiltosv...) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Er nok bare noe gale hos deg. Restart telefonen å prøv på nytt Se om du klarer å få fram samme feil igjen når du gjør akkurat det samme som du gjor når den gikk i sort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Har ikke opplevd dette på mine Android-dingser. Legg inn siste oppdateringer, ta en full reset av telefonen, og sett den opp på nytt. Dersom feilen oppstår på nytt, send den tilbake. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg har vært borti det på min Nexus 4 med 4.4.2 og Apex Launcher. Jeg bare restartet Apex launcher, og siden har det ikke skjedd. Dette var 3-4 måneder siden. Lenke til kommentar
jakja Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Har ikke opplevd dette på mine Android-dingser. Legg inn siste oppdateringer, ta en full reset av telefonen, og sett den opp på nytt. Dersom feilen oppstår på nytt, send den tilbake. Det gjorde jeg selvsagt, men var likedan. Sender tilbake. Fin telefonmed ganske god flyt ellers. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Er det denne mobilen http://www.prisjakt.no/product.php?p=2353699 Med kun 1GB intern minne er det kanskje ikke så rart. De over sammenlikner med egne (ikke budsjett ) enheter med mere ram minne. Det sies at man idag trenger 2 helst 3GB rask RAM for en fluid opplevelse med android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå