Venke Kristensen Størseth Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Rødstrupe på veggen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 En nyhydelig pipip dette. Dessverre fant ingen av den art veien til matfatet på min balkong midt i Tigerstaden i år. Men til gjengjeld har jeg fått et grønnfinkpar. Ser ut til at sløring på begge sider av fuglen funker. Tanken slår meg at jeg kanskje ville forsøkt det samme over og under fuglen også slik at man fikk inntrykk av at den liksom kom ut av "tåka". Men det må jo prøves ut for å se om det funker. Ellers fint lys med ditto skarphet som henter ut mønster og fargerike detaljer i fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Flott bilde av rødstrupe Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Flott dof og lys. Likte dette Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Særdeles vakkert Rødstrupefoto! Lenke til kommentar
Venke Kristensen Størseth Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Tusen takk for kommentarer. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg