Ovidia2 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvem er vakrest i landet her? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 En gang i tiden ble slikt som dette kalt "pin ups", men det er lenge lenge lenge siden det - som det heter i ei revyvise sunget av Jens Book Jensen. Nå kalles vel dette glamour. Men her henspeiler tittelen til et barneeventyr. Var det ikke "Tornerose" mon tro - eller husker jeg feil? Ikke mitt felt innen foto dette. Men du har etterhvert utviklet deg til å bli en mester i faget. Jeg har jo fulgt deg en god stund nå. Her funker midtstillingen perfekt. Lys, skarphet, farger osv. er det hvertfall ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 En gang i tiden ble slikt som dette kalt "pin ups", men det er lenge lenge lenge siden det - som det heter i ei revyvise sunget av Jens Book Jensen. Nå kalles vel dette glamour. Men her henspeiler tittelen til et barneeventyr. Var det ikke "Tornerose" mon tro - eller husker jeg feil? Ikke mitt felt innen foto dette. Men du har etterhvert utviklet deg til å bli en mester i faget. Jeg har jo fulgt deg en god stund nå. Her funker midtstillingen perfekt. Lys, skarphet, farger osv. er det hvertfall ingenting å si på. Roar Tuusen takk Roar! Ja dette var en veldig fin tilbakemelding:) Koselig å høre fra deg du som har sett mine bilder i alle år jeg har fotografert...ja vi har jo vår egen nisje.. men foto er felles interesse!! Ha en flott varm sommerdag! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg