finfyr Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hvordan kan man fjerne dette fra IE? Irriterer meg grenseløst. Regedit og søke etter det? Om man gjør om det en finner da, kan det funke. Har funnet et par tilfeller der, og kan enkelt gjøre de om. Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Skulle funke fint det....prøv å endre i registeret først....funker det kan du jo fjerne hele nøkkelen om du vil....men husk å ta en kopi av nøkkelen først da...sånn i tilfelle. c",) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har tenkt samme tanken. Prøvde å søke etter tekststrengen "Microsoft Internet Explorer" med regedit, men fant ikke ett eneste tilfelle.... Aner ikke hvordan man gjør det, men hvis du finner det ut, gidder du poste how-to her da? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Bare å søke etter "provided"! det jeg gjorde, og fant et par stykker. Til meg står det nå bare: Explorer, men en kan jo skrive en selv vil da :smile: Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jepp..bare å søke i registeret etter det du vil ha vekk f.eks "provided by osv...." Åpne registereditoren, søk etter "provided". Skulle dukke opp da. Om du er usikker, så exporter nøkkelen og lagre denne et lurt sted. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Kan dere som finner hvor dette er oppgi det slik at vi som ikke vet det kan gå inn å legge inn vår egen tekst? Ta gjerne å post en screenshot slik at vi ser på hvilken form det skal stå. Lenke til kommentar
unique Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Klart dere skal få nøkkelen. Screenshot blir det værre med. Men om dere klarer å komme dere inn i registeret og modde på egenhånd er det vel ikke nødvendig med screenshot....( ? ) Bla frem til [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoft Internet ExplorerMain] Under denne nøkkelen legger dere til en ny String Value (REG_SZ). Verdien i denne skal være f.eks "Min internett EXPLODER" Skal funke i alle versjoner av Windows og IE..... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 dere må ikke bruke telenor cd'en...hiv den i søpla, hvor den hører hjemme. og bruk opera istedet for IE mens dere er igang. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Helt riktig, hiv cden. Jeg bruker raspppoe. Veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar
unique Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hehe.....skal love at den cd'en aldri kom i hus... For de som ikke har fått det med seg..: http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/ Lenke til kommentar
Trono Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jippi, min første post! :smile: Vel, såvidt jeg husker gikk det fint å søke i registeret og fjerne "provided by" eller skrive inn noe annet i windows98, men i win2000 fant jeg ingenting i registeret. Aqira / illithid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå