eriknor Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 En svale gjør ingen sommer, men 3 det hjelper.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Venke Kristensen Størseth Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Flott å klare å fange disse "hypre" svalene i et rolig sekund. Et velkomponert og skarpt bilde med fint lys og nydelige farger. :-) Venke Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg så ofte svaler på rekke og rad på luftledninger under mine vinteropphold i Goa i India gjennom 17 år. Men dessverre fikk jeg aldri noe slikt som dette. Nært og detaljert skarpt av de tre svalene på en pinne. Vet jo at det kanskje blir vel pirkete når jeg spør om det var mulig å lyse opp øynene på den nederste litt vel vitende om at noen ganger blir det bedre, andre ganger verre. Uansett så er dette et bilde jeg misunner deg. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ikke "bare" et fuglefotografi, men også en god (Om enn naturlig tilfeldig) komposisjon. Et bilde og en fugleart til å bli glad av! Vh. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Takk for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Et av de mest vellykkede svale-foto jeg har sett. Kjempefint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg