Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) http://home.no/snusk2k/file00003.asd Glemte en null.. og hvorfor i barteste kan man ikke edite poster? Edit: denne kunne jeg edite.. de to over kunne jeg ikke. Grrr! Endret 26. oktober 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 musikken (late goodbye) passet så fint også, så jeg satt og hørte på hele sangen og plutselig står det på skjermen min: Max Payne's journey through the night will continue... må vel bety at det kommer en 3'er, skal den selge må de komme opp med noe nytt... Poets of the Fall der finner du de som har fremført sangen i credits på mp2.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) På Poets Of The Fall (nettsiden til de som har laget sangen) står det at det skal etterhvert legges ut sangen som mp3 på MaxPayne2.com I mellomtiden kan vi jo ha det litt morro. Hvor mange steder i spillet har dere hørt de nynne/synge/spille sangen? Jeg har hørt: Vaktemesteren i blokken til Max Payne hører sangen på discman/walkman og synger til mens han vasker av grafitti i kjelleren. Mona Sax synger på den i dusjen. Hun kommenterer etterpå for seg selv at hun ikke er flink å synge. En skurk spiller sangen på piano mens en annen hører på. Mener at det var iallefall en plass til noen sang på den, men husker ikke helt hvor det var... Endret 26. oktober 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det programmet som ble anbefalt sist på den siste her linken funker flott. Bare å lene seg tilbake og høre på de flotte strykerne. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 den sangen eide Psilocybe! har du flere sånne stryker-sanger? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvor har alle fått max payne 2 fra? noen webshopper som har det på lager? ser det står 30/10 nesten overalt :-? du fårkjøpt Mp2 over alt Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Max Payne-musikken har jo alltid vært konge da! Skaper enorm stemning og atmosfære... ja, mutikken er helt KONGE ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå