Gå til innhold

Creditmusikken i Max Payne 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det!

Den er jævlig kul, men likte nesten eneren sin meny-musikk bedre faktisk, tror den var over samme tema, men var litt "tyngre", jeg synes den signaliserte lidelse og håpløshet på en bedre måte :).

AtW

Lenke til kommentar
Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det!

Maile musikerne, ja...

Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! :D

Lenke til kommentar

Maile musikerne, ja...

Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! :D

Du glemte det punktet der du legger MP3-filen ut på nettet, og deler linken med oss! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...