lenny25 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Max Payne-musikken har jo alltid vært konge da! Skaper enorm stemning og atmosfære... Lenke til kommentar
James Earl Cash Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja den var shiitbra!!!! Satt akkurat og hørte på den, og måtte ringe til en kompis, han fikk høre de to siste sekundene.. Mulig han må kjøpe seg ny PC så han kan spill eMax P 2 han også.. Hva het bandet? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Poets of the Fall - Late Goodbye heter sangen. Edit: Litt mer info her og her... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det! Den er jævlig kul, men likte nesten eneren sin meny-musikk bedre faktisk, tror den var over samme tema, men var litt "tyngre", jeg synes den signaliserte lidelse og håpløshet på en bedre måte . AtW Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Har startet spillet flere ganger bare for å høre den sangen....hehe Skal prøve det programmet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Minner meg veldig om Mafia-musikken, i tillegg til den politiserien som gikk på tv2 før. Fox Grønnland? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hvor har alle fått max payne 2 fra? noen webshopper som har det på lager? ser det står 30/10 nesten overalt :-? Lenke til kommentar
eught Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hvor har alle fått max payne 2 fra? noen webshopper som har det på lager? ser det står 30/10 nesten overalt :-? Jeg tipper de har bestilt fra "over there" Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er vel en del som har diverse kontakter over "finskegrensa". :wink: Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 For vi skaffer oss vel ikke spill på ulovlig vis, gjør vi vel? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det! Maile musikerne, ja... Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg skulle gjerne hatt meny-sangen i max payne 1, enten som noter eller en midi fil. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det! Maile musikerne, ja... Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! Du glemte det punktet der du legger MP3-filen ut på nettet, og deler linken med oss! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 du kan laste ned sangen her....... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hey, det er ikke menymusikken Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Menymusikken er her -> http://home.no/snusk2k/file0003.mp3 Fantastisk nydelig musikk.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Menymusikken er her -> http://home.no/snusk2k/file0003.mp3 Fantastisk nydelig musikk.. Funker ikke :grine: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hm.. kanskje de har noe "automatisk ødelegge alle mp3-filer" på home.no .. uploader på nytt, http://home.no/snusk2k/file0003.asd .. rename til mp3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hm.. kanskje de har noe "automatisk ødelegge alle mp3-filer" på home.no .. uploader på nytt, http://home.no/snusk2k/file0003.asd .. rename til mp3. blarh... ingen av linkene funker sålangt.... FIKS! hehe... take your time fellas.. Quintilian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå